بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
در فولاد مبارکه با همکاری شرکت ایریسا اتفاق می افتد؛

ارتباط با سامانه سازمان راهداری کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن

ارتباط با سامانه سازمان راهداری کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
هماهنگ‌کننده و کارشناس ارشد شرکت ایریسا در حوزه سیستمی تأمین در پروژه فولاد مبارکه، از اجرای پروژه ارتباط با سامانه سازمان راهداری کشوری خبر داد که با همت و تلاش شبانه‌روزی کارشناسان کسب‌وکار سیستم‌های اطلاعاتی در گروه‌های تخصصی تأمین و فناوری اطلاعات، با کوتاه‌ترین زمان ممکن پیاده‌سازی و عملیاتی شد.
کد خبر : ۲۴۲۸۱۶

خواندن ۲ دقیقه

ارتباط با سامانه سازمان راهداری کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن

به گزارش بورس نیوز، امین‌اله یاری، هماهنگ‌کننده و کارشناس ارشد شرکت ایریسا در حوزه سیستمی تأمین در پروژه فولاد مبارکه، از اجرای پروژه ارتباط با سامانه سازمان راهداری کشوری خبر داد که با همت و تلاش شبانه‌روزی کارشناسان کسب‌وکار سیستم‌های اطلاعاتی در گروه‌های تخصصی تأمین و فناوری اطلاعات، با کوتاه‌ترین زمان ممکن پیاده‌سازی و عملیاتی شد.

وی افزود: در این پروژه کلیه اطلاعاتی که این سامانه می‌توانست در اختیار شرکت فولاد مبارکه قرار دهد در قالب سیستم‌های یکپارچه سازمانی (EIS) بارگذاری شد.

یاری خاطرنشان کرد: این پروژه در قالب پروژه توسعه سیستم‌های اطلاعاتی فولاد مبارکه به شرکت ایریسا ابلاغ شد و با حمایت مدیر فناوری اطلاعات فولاد مبارکه و همکاری رؤسا و کارشناسان واحد‌های شبکه، سیستم‌های یکپارچه و نرم‌افزار‌های سیستمی فولاد مبارکه اجرا گردید و با اجرای این پروژه گام بسیار مهمی در زمینه لجستیک هوشمند فولاد مبارکه برداشته شد.

کارشناس ارشد شرکت ایریسا درحوزه سیستمی تأمین در پروژه فولاد مبارکه تصریح کرد: در حال حاضر با انجام این پروژه بسیاری از اطلاعات بارنامه‌های جاده‌ای در قالب ۵۵ قلم اطلاعاتی باارزش، پس از ثبت در ترابری‌ها در اختیار فولاد مبارکه قرار می‌گیرد و بر مبنای این اطلاعات ارزشمند، با همت کارشناسان پرتلاش گروه تخصصی تأمین کسب‌وکار سیستم‌های اطلاعاتی، گزارش‌های تحلیلی و کنترلی پرکاربردی در کمترین زمان تهیه و در اختیار واحد‌های حمل‌ونقل و حفاظت فیزیکی فولاد مبارکه قرار می‌گیرد.

 یاری در ادامه به نمونه‌هایی از این گزارش‌های تهیه‌شده و فواید آن‌ها اشاره کرد:

۱-نمایش اطلاعات بارنامه‌ها قبل از ورود به فولاد مبارکه بر اساس نوع کالا، فروشنده، شرکت صادرکننده و ارزش کالا که فواید مهمی دربردارد، مانند شناسایی عواملی که باعث عدم ثبت بارنامه در سامانه فولاد شده است، شناسایی تک‌تک بارنامه‌هایی که به سمت فولاد حمل نشده‌اند، شناسایی رانندگان متخلف و امکان بلوکه کردن این رانندگان، شناسایی میزان وزن مفقودشده، شناسایی تعداد بارنامه مفقودشده و گزارش ارزیابی بارنامه‌های صادرشده؛

۲-ارزیابی وزنی و زمانی بارنامه‌های فولاد مبارکه در مقایسه با بارنامه‌های سامانه راهداری که اطلاعات مفیدی به همراه دارد، مانند شناسایی رانندگان متخلف از نظر دستکاری بار (جایگزینی و یا کسر بار) و شناسایی رانندگان متخلف از نظر مدت‌زمان پیمایش مسیر.

وی در پایان تصریح کرد: این گزارش‌ها به شرکت فولاد مبارکه کمک می‌کند تا متخلفین را شناسایی و از سوءاستفاده‌های احتمالی در آینده جلوگیری کند. ارزش این پروژه به توانمندسازی فولاد مبارکه در کنترل بهتر ناوگان حمل‌ونقل است که در آینده نزدیک، ارزش‌افزوده آن قابل‌لمس خواهد بود.


  • بیشتر بخوانید:

جهش ۱۷۱ درصدی فروش شرکت های صنایع معدنی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در مقایسه با فروردین ماه اتفاق افتاد؛

رشد ۲۰۳ درصدی صادرات زنجیره فولاد

قدردانی نمایندگان مجلس از آب‌رسانی به استان‌های كم‌آب
نمایندگان مجلس از وزیر صمت و شركت‌های بزرگ صنعتی قدردانی کردند؛

قدردانی نمایندگان مجلس از آب‌رسانی به استان‌های كم‌آب

ارسال نظر