بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
درآمدهای ماهانه پُرنوسان زیر آمارهای فروش این لوله‌ساز؛

افزایش درآمد ۲۰درصدی "فسپا"/ روند صعودی درآمدها به ثبات می‌رسد!

افزایش درآمد ۲۰درصدی
محصول «لوله‌های گازی و صنعتی» در بازار داخلی بیشترین مقدار درآمد را با ۱.۳۸۰.۱۵۳ میلیون به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۲۹۱۳

گروه صنعتی سپاهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی سپاهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱.۵۵۶.۶۹۶ میلیون ریال اعلام کرده، این مقدار درآمد از فروش محصولات تولیدی در بازار داخلی، صادراتی و همچنین ارائه خدمات کسب کرده، میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه شناسایی‌شده مبلغی بالغ‌بر ۲.۶۰۲.۹۱۳ میلیون ریال بوده، همچنین طی این دوره میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت برابر با ۶۵۰.۰۰۰ میلیون ریال شناسایی‌شده است.

عملکرد ماهانه فسپا+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی شده "فسپا" در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰

روند درآمد فسپا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش انجام‌شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی سپاهان در دومین ماه سپری شده از سال مالی ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته با رشد ۴۹ درصدی درآمد‌های حاصل‌شده مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش درآمد ۲۰ درصدی بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که "فسپا" در اردیبهشت ماه شناسایی کرده از محل فروش محصولات در بازار داخلی با ۱.۵۶۱.۹۰۱ میلیون ریال بوده، محصول «لوله‌های گازی و صنعتی» در بازار داخلی بیشترین مقدار درآمد را با ۱.۳۸۰.۱۵۳ میلیون به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات گروه صنعتی سپاهان در اردیبهشت‌ماه

میزان فروش فسپا+بورس نیوز

بر اساس گزارش صورت گرفته، محصولات به فروش رفته شرکت "فسپا" در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ متشکل از بخش‌های «بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات» بوده که این میزان فروش برابر با ۸.۴۷۶ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است.

فروش اردیبهشت ماه فسپا+بورس نیوز

بیشترین میزان فروش محصولات این شرکت در اختیار بخش بازار داخلی بوده که عمده میزان محصول فروش رفته طی این دوره در اختیار «لوله‌های گازی و صنعتی» با ۶.۱۵۲ تن به ثبت رسیده است.

گروه صنعتی سپاهان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ بیشترین نرخ فروش را از محصول «لوله‌های گازی و صنعتی» با نرخ ۲۲۴.۳۴۲.۱۶۵ ریال داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

۵۰۸ درصد افزایش درآمد سالانه "فسپا"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر