بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
شرکت
روابط عمومی کارگزاری آگاه روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ساعت ۲۱ در شبکه اجتماعی کلاب هاوس، برنامه‌ای با موضوع بررسی و تحلیل سهام «های وب» برگزار می‌کند.
کد خبر : ۲۴۲۹۲۱

خواندن ۲ دقیقه

کارگزاری آگاه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ساعت ۲۱ در شبکه اجتماعی کلاب هاوس، برنامه‌ای با موضوع: بررسی و تحلیل سهام شرکت «های وب» را برگزار می‌نماید. در این برنامه گفتگو محور، که با حضور مدیران ارشد این شرکت و جمعی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه تشکیل می‌شود به تحلیل و بررسی شرایط حال حاضر سهام‌های وب پرداخته خواهد شد.

شرکت داده گستر عصر نوین که با برند «های وب» شناخته می‌شود، در سال ۱۳۸۲ توسط سازمان دولتی گسترش و نوسازی صنایع ایران و با هدف ورود به بخش ارتباطات و سرمایه‌گذاری در زمینه خدمات اینترنتی تأسیس شد؛ و فعالیت خود را با برقراری ارتباط شبکه محلی یا اینترانت و شبکه جهانی اینترنت آغاز کرد؛ و سپس با گسترش خدمات و امکانات خود طی حدود ۲۰ سال به یکی از بزرگترین شرکت‌های این حوزه تبدیل شد. در سال ۱۳۸۸ همزمان با اجرایی شدن طرح‌های خصوصی سازی در دولت دهم،‌های وب نیز به بخش خصوصی واگذار شد و پس از آن توانست فعالیت خود را به طرز چشمگیری توسعه ببخشد؛ و با افتتاح دفاتر استانی در نقاط مختلف کشور و همچنین همکاری با بیش از ۸۰۰ مرکز مخابراتی جزو برترین شرکت‌های فعال در این حوزه شناخته شود.

شرکت داده گستر عصر نوین در سال ۱۳۹۶ با نماد «های وب» در گروه صنعت «اطلاعات و ارتباطات» و زیرگروه «خدمات ارزش افزوده» بازار بورس پذیرفته و در ۲۲ شهریور همان سال ۱۰ درصد از سهام وی در این بازار منتشر شد. دو ماه پس از آن یعنی در آبان ۱۳۹۶‌های وب اقدام به خرید سهام شرکت پارس آنلاین کرد و طبق توافق با این شرکت، ۱۰۰ درصد سهام پارس آنلاین و تجهیزات وی به شرکت داده گستر عصر نوین منتقل شد. بیشترین و کمترین قیمت شرکت‌های وب به ترتیب ۴۵۶۷۰ و ۲۸۵۰ ریال بوده است. در حال حاضر ارزش بازار شرکت «های وب» ۷۰۰۰ میلیارتومان است.

متأسفانه نماد‌ "های وب" در طول سال‌های محدود فعالیت خود در بازار بورس و اوراق بهادار طی چندین مرحله توقف نماد را تجربه کرده است که طولانی‌ترین آن‌ها نزدیک به ۱ سال به طول انجامیده است.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر