بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۲۹۳۲

علل افزایش مصرف برق در استان گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از مشترکان برق در استان پرمصرف هستند، افزود: گرمای هوا، استخراج بیت کوین و کاهش ذخیره سد سفیدرود از عوامل خاموشی‌ها هستند.

استخراج بیت کوین با برق هسته‌ای در آمریکا

فرانسیس سوارز، شهردار میامی با هدف تبدیل شهر خود به قطب استخراج ارز‌های رمزنگاری شده در جهان، این هفته از شرکت‌های خارجی استخراج رمز ارز برای فعالیت در این شهر با استفاده از برق هسته‌ای دعوت کرد.

مشکل بیت کوین، کندبودن آن است

بنیان‌گذار کاردانو در یک پادکست ۵ ساعته با لکس فریدمن (Lex Fridman)، دانشمند کامپیوتر و محقق هوش مصنوعی، درباره اینکه شبکه‌های اثبات سهام سرعت و عملکرد بهتری نسبت به اولین ارز دیجیتال ارائه می‌دهند تاکید و اظهار کرد: مشکل بیت کوین آن است که بسیار کند و شبیه برنامه‌نویسی مینفریم‌ها (Mainframe) در گذشته است. تنها دلیلی که بیت کوین هنوز وجود دارد این است که سرمایه‌گذاری زیادی برای حفظ آن انجام گرفته است.

بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز‌های دیجیتالی جهان را بشناسید
 
باینانس بزرگ‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتالی جهان محسوب می‌شود. باینانس، کوین بیس، هیوبی، کراکن، بیت فینکس، کوکوین و بیت هامب.
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی چقدر است؟

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۴۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۲۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر