بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
رشد ۳۱درصدی درآمدها در خردادماه بدست آمد؛

تداوم روند صعودی کسب درآمد "بجهرم" در ۳ ماهه اخیر

تداوم روند صعودی کسب درآمد
بیشترین میزان درآمد کسب شده طی این دوره یک‌ماهه در حوزه «انرژی الکترونیکی» با ۴۴۵.۶۷۹ میلیون ریال بوده و مابقی مقدار درآمد در اختیار «آمادگی تولید انرژی الکترونیکی» با ۹۸.۲۸۶ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۲۹۶۴

توسعه مولد نیروگاهی جهرم+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری میزان درآمد شناسایی شده خود را طی این دوره برابر با ۵۴۳.۹۶۵. میلیون ریال گزارش کرده و مقدار درآمد‌های ثبت شده این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه بالغ‌بر ۱.۱۳۱.۰۸۹ میلیون ریال بوده اعلام‌شده، در طی این دوره میزان سرمایه ارائه شده از سوی این شرکت ۲۴.۱۴۵ میلیارد ریال گزارش شده است.

عملکرد ماهانه بجهرم+بورس نیوز

میزان درآمد شناسایی شده "بجهرم" در خردادماه

روند درآمدهای بجهرم تا خرداد‌ماه+بورس نیوز

درآمد حاصل شده شرکت "بجهرم" در سومین ماه سپری‌شده از سال جاری، در مقایسه با ماه گذشته ۳۱ درصد افزایش درآمد را مشاهده‌کرده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با ۲۴ درصد رشد را به همراه داشته، درآمد‌های ثبت شده از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته ۵۵ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته، همچنین بیشترین میزان درآمد کسب شده طی این دوره یک‌ماهه در حوزه «انرژی الکترونیکی» با ۴۴۵.۶۷۹ میلیون ریال بوده و مابقی مقدار درآمد در اختیار «آمادگی تولید انرژی الکترونیکی» با ۹۸.۲۸۶ میلیون ریال بوده است.

میزان فروش شرکت "بجهرم"

میزان ارائه خدمات بجهرم+بورس نیوز

میزان فروش شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در خردادماه سال جاری، بالغ بر ۱.۳۷۶.۹۸۴ «مگاوات بر ساعت» گزارش شده که در مقایسه با ماه گذشته ۲ درصد کاهش فروش داشته و مجموع فروش این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه برابر با ۳.۶۲۰.۷۶۷ «مگاوات بر ساعت» به ثبت رسیده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳.۴۸ درصد اُفت را در پی داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

رشد دو برابری حاشیه سود عملیاتی "بجهرم"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر