بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
نگاه این سرمایه‌گذار دارویی به خارج از بورس؛

رشد ۱۹درصدی بهای سرمایه‌گذاری "برکت"

رشد ۱۹درصدی بهای سرمایه‌گذاری
«مواد و محصولات شیمیایی» با ۴.۰۰۲ میلیارد ریال بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری بخش «پذیرفته‌شده در بورس» را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۳۰۳۵

گروه دارویی برکت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه دارویی برکت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش‌های «خارج از بورس» و «پذیرفته‌شده در بورس» را برابر با ۸.۰۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده و بیشترین میزان بهای تمام‌شده را در بخش خارج از بورس با ۴.۰۴۷ میلیارد ریال در اختیار داشته و مابقی آن نیز در بخش پذیرفته شده در بورس با ۳.۹۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

ارزش بازار بخش پذیرفته شده در بورس برکت+بورس نیوز

بیشترین مقدار بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری برکت در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» در اختیار «مواد و محصولات دارویی» با ۳.۹۹۳ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن به ۳۴.۶۵۴.۳۲۶ میلیون ریال رسیده، در حوزه «خارج از بورس» نیز «مواد و محصولات شیمیایی» با ۴.۰۰۲ میلیارد ریال بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری بخش «پذیرفته‌شده در بورس» را به خود اختصاص داده است.

میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه دارویی برکت در سومین ماه از سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

درآمد حاصل از سود سهام محقق‌شده برکت

برکت با سرمایه ثبت‌شده ۵,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی حاصل نکرده است.


  • بیشتر بخوانید:

تفاهمنامه همکاری "برکت" جهت خرید واکسن کرونا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر