بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
افزایش پلکانی فروش
بیشترین محصول فروش رفته «بازار داخلی» "تایرا" در خرداد‌ماه سال جاری، در اختیار «تراکتور ۴۷۵ دو دیفر» با ۷۶۱ دستگاه بوده که نسبت به ماه گذشته ۳۶ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۴۳۰۴۲

تراکتورسازی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تراکتورسازی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد‌ماه سال جاری، مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره یک‌ماهه برابر با مبلغ ۵.۰۸۷ میلیارد ریال شناسایی کرده، این درآمد‌های به‌دست‌آمده از ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده که عمده درآمد‌ها از فروش محصولات در بازار داخلی کسب‌شده، از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد‌ماه سال ۱۴۰۰ نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده را ۱۰.۳۶۶ میلیارد ریال ثبت کرده است.

عملکرد ماهانه تایرا+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "تایرا" در خردادماه ۱۴۰۰

میزان درآمدهای تراکتورسازی ایران+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، میزان درآمد حاصل‌شده شرکت تراکتورسازی ایران در بهمن سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱.۲۸ درصد رشد را تجربه کرده و در مقایسه با ماه گذشته نیز ۴۲ درصد افزایش درآمد را ثبت کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه سال جاری درآمدی که حاصل‌شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد را شاهد بود.

بیشترین میزان فروش محصولات "تایرا"

روند فروش محصولات تایرا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، تراکتورسازی ایران در خردادماه سال جاری مجموع فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۲.۱۸۶ دستگاه اعلام کرده که عمده این فروش محصولات در بازار داخلی بوده، فروش محصولات "تایرا" در خرداد‌ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته ۳۵ درصد افزایش فروش محصولات را به همراه داشته، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۶ درصد افزایش فروش را به ثبت رسانده است.

پرفروش‌ترین محصول تراکتورسازی ایران

پرفروش ترین محصول تراکتورسازی ایران+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیشترین محصول فروش رفته «بازار داخلی» "تایرا" در خرداد‌ماه سال جاری، در اختیار «تراکتور ۴۷۵ دو دیفر» با ۷۶۱ دستگاه بوده که نسبت به ماه گذشته ۳۶ درصد افزایش فروش را تجربه کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه میزان فروش این محصول ۱.۶۶۹ دستگاه بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

کاهش درآمد ۲۶درصدی "تایرا"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۱۹ درصدی درآمد‌های
در اسفند۹۹، درآمدی بالغ‌بر ۵۷۸ میلیارد ریال را ثبت شد؛

کاهش ۱۹ درصدی درآمد‌های "خموتور"

کاهش درآمد ۲۶درصدی
آمارهای سالانه تراکتورفروش تبریزی خوب اما؛ آمار ماهانه چنگی به‌دل نزد؛

کاهش درآمد ۲۶درصدی "تایرا"/ افت ۵۳درصدی فروش

«تراکتور ۳۹۹ دو دیفر» بیشترین محصول فروش رفته آبان ماه بود؛

افزایش ۴۰ درصدی فروش محصولات "تایرا"

به منظور سرمایه‌گذاری در زیرمجموعه‌ها صورت می‌گیرد؛

شخم‌زنی برای افزایش سرمایه‌ای ۷۸درصدی

ارسال نظر