بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
غول هایی که به چاه افتادند/بخندیم یا بترسیم
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به آوای ترسناک پلاک ۱۵ باغستان یکم و بار عام عالیجناب و...
کد خبر : ۲۴۳۱۸۸

۵

به گزارش بورس نیوز ، بورس تهران بعد از مدت ها نزول، با رخت سبز روزهای اخیر بدجور خودنمایی می کند. عجیب است که اگر چه بسیاری از تحلیلگران، رابطه منطقی بین بازار سرمایه و کریپتوکارنسی ها کشف نکرده اند، اما همانطور که با رشد بازار رمز ارزها، بازار سرمایه افت کرد؛ با افتادن بیت کوین هم بازار سرمایه جهید!

 

آوای ترسناک پلاک ۱۵ باغستان یکم 

بانک پلاک ۱۵ باغستان یکم این روزها حسابی خبرساز شده! این بانک علاوه بر آنکه بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان بدهی صندوق ها را داده و حالا خودش در دام زیان گرفتار آمده، در اختلاس هم خوب عملکردی دارد. فقط در یک فقره اختلاس در بانک مذکور، ۲.۶ میلیارد تومان از این بانک برده اند.

 

بار عام عالیجناب 

عالیجناب هم در مثبت های این روزها حسابی پر تلاش شده و با وعده افزایش سرمایه ‌۱۲۰۰ درصدی، بازار را به دنبال خود می کشاند‌. عالیجناب با این افزایش سرمایه، تقریبا ۱۵۶ هزار میلیارد تومانی شده و عالیجناب تر خواهد شد!

 

غولی در چاه

چندی قبل از غول صنعت شوینده که در زمان خصوصی سازی، به نااهل سپرده شده بود و به چاه زیان شوتش کرده بودند، نوشتیم. حالا گزارش تولید و فروش داده اند که نشان می دهد با وجود کرونا و افزایش تقاضای شوینده، این شرکت اقبالی در فروش نداشته و یک تنه، فروش شرکت را ۶۸ درصد کاهش داده! این هم فرجام خصوصی سازی های ناموفق و واگذاری به نااهلان‌...

 

طنز یا حبس

رئیس بهارستان هم فرموده بورس و تورم را با همدلی ۳ قوه سامان می دهیم! این بزرگواران هنوز در حال بحث هستند که رشد بورس تورم زا هست یا نه! حالا چطور قرار است این دو حوزه را سامان دهند، الله اعلم. شاهکار اخیرشان هم که طرح مجازات فعالان پیام رسان های فیلتر شده است! به قول دوست حقوقدان مان، اول سران مملکت را از پیام رسان های فیلتر شده خارج کنید؛ بعد دم از مجازات حبس و شلاق مردم بزنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر