بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
همه کشور‌ها ظرفیت‌ صادرات فرآورده‌های نفتی ایران را می دانند
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:همه کشور‌ها ظرفیت‌های ایران درباره صادرات فرآورده‌های نفتی را می‌دانند و هر زمان از ما درخواست کمک شود، این درخواست را پاسخ خواهیم داد.
کد خبر : ۲۴۳۳۰۴

خواندن ۲ دقیقه

همه کشور‌ها ظرفیت‌ صادرات فرآورده‌های نفتی ایران را می دانند

به گزارش بورس نیوز، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری درباره احتمال تمدید توافق با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار کرد: قانون مجلس روشن است، توافق یا توافق نداشتن با آژانس و چگونگی ادامه یا عدم ادامه همکاری موضوع جدی بوده که هنوز در این باره تصمیم‌گیری نشده است.

وی به مذاکرات وین اشاره کرد و افزود: ادامه مذاکرات به ادامه بررسی‌ها بستگی دارد. ما تصمیم‌هایی که باید می‌گرفتیم، اتخاذ و اعلام هم کرده‌ایم و اکنون نوبت طرف‌های مقابل است که تصمیم‌های خود را بگیرند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسشی درباره توئیت سفارت ایران در لبنان مبنی بر پهلو گرفتن نفتکش ایرانی در بندر این کشور، تصریح کرد: البته نفتکشی اعزام نشده و توئیت سفارت پاسخی به اظهارات مطرح‌شده برخی افراد بوده است. جمهوری اسلامی ایران در کنار دولت و ملت لبنان است و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

خطیب‌زاده گفت: همه کشور‌ها ظرفیت‌های ایران درباره صادرات فرآورده‌های نفتی را می‌دانند و هر زمان از ما درخواست کمک شود، این درخواست را پاسخ خواهیم داد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر