بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کارگزاری دلیران پارس در صف پیشروترین کارگزاری‌ها در شاخص
آخرین آمار‌های بورس از رتبه بندی شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار نشان می‌دهد کارگزاری دلیران پارس در صف پیشروترین کارگزاری‌های کشور در افزایش سهم معاملات برخط بازار سهام قرار دارد.
کد خبر : ۲۴۳۳۹۳

خواندن ۲ دقیقه 

کارگزاری دلیران پارس +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بر اساس آخرین گزارش‌های اداره آمار و اطلاعات و شرکت بورس بورس اوراق بهادار، کارگزاری دلیران پارس طی دو سال توانسته با توسعه خدمات آنلاین، جایگاه خود را در شاخص "ارزش معاملات الکترونیک" ارتقاء بخشیده و از این نظر در جمع ۱۰ کارگزاری برتر کشور قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، خلاصه گزارش رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری بر اساس ۴ شاخص ارزش معاملات، معاملات خرد و بلوکی، ارزش معاملات خرد و بلوکی عادی و ارزش معاملات الکترونیک از سوی اداره آمار و اطلاعات شرکت بورس اوراق بهادار منتشر می‌شود.

کارگزاری دلیران پارس با در اختیار داشتن سامانه‌های به روز معاملات برخط، بدون کندی و قطعی و همچنین بهره‌گیری از پشتیبانی مناسب، سامانه خدمات مشتریان یا CRM و همچنین مجهز بودن به سامانه ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری نیاز به معاملات و تعاملات فیزیکی را به خصوص در وضعیت خاص محدودیت‌های کرونا به حداقل رسانده و هم اکنون از پیشروترین شرکت‌های کارگزاری در حوزه ارائه خدمات و معاملات بر خط اوراق بهادار است.

این در حالی است، کارگزاری دلیران پارس با در اختیار داشتن ۲۶ شعبه فعال در اقصا نقاط جمهوری اسلامی ایران امکان دسترسی و بهره‌گیری از خدمات بازار سرمایه را برای هموطنان در سراسر کشور فراهم کرده است.


  • بیشتر بخوانید:

دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز افتتاح شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر