بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
۵۲‌درصد درآمدها از کیسه‌های این سیمان‌ساز افتاد؛

گره خوردن درآمد‌های خردادماه "سهگمت" با زوند نزولی

گره خوردن درآمد‌های خردادماه
بیشترین میزان درآمدی که سیمان هگمتان در پایان خردادماه کسب کرده از محل فروش محصولات در بازار داخلی بوده و همچنین عمده‌ترین درآمدی که از فروش محصولات به‌دست‌آورده از فروش محصول «سیمان پاکتی» با ۱۷۹.۹۶۱ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۳۴۳۳

سیمان هگمتان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان هگمتان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری (منتهی به ۳۰/۱۰/۱۴۰۰) مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۳۱۶.۶۴۷ میلیون ریال گزارش کرده که این مقدار درآمد شناسایی‌شده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۷۲۸.۷۸۹ میلیون ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه سهگمت+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده سیمان هگمتان در خردادماه

روند درآمدهای سهگمت+بورس نیوز

بر پایه گزارش صورت گرفته توسط گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت سیمان هگمتان در خردادماه سال جاری با کاهش ۵۲ درصدی درآمد‌ها نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز روند نزولی را با کاهش ۱۵ درصدی تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه نیز درآمد‌های "سهگمت" مبلغی بالغ‌بر ۲.۳۳۲ میلیارد ریال اعلام‌شده که ۱۰۲ درصد رشد را به همراه داشته است.
بیشترین میزان درآمدی که سیمان هگمتان در پایان خردادماه کسب کرده از محل فروش محصولات در بازار داخلی بوده و همچنین عمده‌ترین درآمدی از فروش محصولات به‌دست‌آمده از فروش محصول «سیمان پاکتی» با ۱۷۹.۹۶۱ میلیون ریال بوده است.

فروش محصولات "سهگمت" در خردادماه سال جاری

فروش محصولات سیمان هگمتان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، سیمان هگمتان میزان فروش محصولات خردادماه سال جاری را به میزان ۸۵.۴۰۱ تن گزارش کرده که بیشترین میزان فروش این شرکت سیمانی در اختیار بازار داخلی با ۸۴.۹۶۲ تن بوده، همچنین بیشترین نرخ فروش به محصول «سیمان پاکتی» با ۴.۳۵۸.۸۷۷ ریال تعلق داشته است.

از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع میزان فروش محصولات سیمان هگمتان برابر با ۷۲۸.۳۷۹ تن بوده و محصول «سیمان فله» نیز با ۳۵۵.۰۳۶ تن بیشترین سهم از فروش را به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش نرخ‌های فروش منجر به افزایش درآمد‌ "سهگمت"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش نرخ‌های فروش منجر به افزایش درآمد‌
رشد سودآوری این سیمان ساز به تأیید حسابرس رسید؛

افزایش نرخ‌های فروش منجر به افزایش درآمد‌ "سهگمت"

افزایش نرخ‌هایی که کاهش مقادیر فروش را جبران کرد؛

"سهگمت " و اعلام تعدیل مثبت ۱۶۰ درصدی سود خالص

کاهش صادرات کلینکر در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹؛

افزایش نرخ‌هایی که برای "سهگمت " خوشایند بود

وزن بالای کلینیکر این سیمان‌ساز عیان شد؛

"سهگمت" و صادرات نوشدارو

ارسال نظر