بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
افزایش ۱۰۶ درصدی سود هر سهم
شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۲۴۳۴۵۴

خواندن ۲ دقیقه

افزایش ۱۰۶ درصدی سود هر سهم

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹۸۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۰۶ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با کاهش ۱۹درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "وتوشه" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۶۸۹ ریال و سود خالص را ۴ هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه در دوره یاد شده، با افزایش ۴۲ هزار و ۸۶۴ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال به ۶۷ هزار و ۸۴۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۵۹ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۳۱۶ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال محاسبه شد.

"وتوشه" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۳۴ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۱۲۰ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۸۶ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

سرمایه‌گذاری پارس توشه طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۷۳ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال خریداری کرد.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش سرمایه از سود انباشته "وتوشه" ثبت شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سرمایه از سود انباشته
با اعلام شرکت سرمایه گذاری پارس توشه؛

افزایش سرمایه از سود انباشته "وتوشه" ثبت شد

ارزش بازار پرتفوی بورسی
نگاهی به گزارش عملکرد پارس توشه در فروردین ماه؛

ارزش بازار پرتفوی بورسی "وتوشه" به ۶۷ هزار میلیارد ریال نزدیک شد

به دنبال برگزاری مجمع فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پارس توشه؛

"وتوشه" در دوم فروردین به مجمع می رود

نگاهی اجمالی به مهمترین مفاد صورت‌های مالی ۶ماهه؛

"وتوشه" و اعلام سودی که قیمت سهامش را توجیه نمی‌کند

ارسال نظر