بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
در هفته منتهی به ۱۰ تیرماه؛

حجم معاملات بورس کالا رشد ۱۳ درصدی داشت

در هفته منتهی به ۱۰ تیر ماه یک میلیون و ۱۲ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۲ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
کد خبر : ۲۴۳۶۱۹

خواندن ۲ دقیقه

بورس کالا+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، در هفته منتهی به ۱۰ تیر ماه یک میلیون و ۱۲ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۲ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که از نکات قابل توجه معاملات در هفته مذکور می‌توان به رشد ۱۳ درصدی حجم معاملات در تالار محصولات صنعتی و معدنی اشاره کرد.

طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۶۶۵ هزار و ۸۶۲ تن انواع کالا به ارزش ۵۷ هزار و ۸۲۸ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۰۳ هزار و ۷۰۰ تن فولاد، ۹ هزار و ۹۸۵ تن مس، ۱۰ هزار و ۹۴۰ تن آلومینیوم، ۲۷ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵۵۰ تن روی، ۳۸۹ هزار و ۵۶۰ تن سیمان، ۵ کیلوگرم شمش طلا، ۱۱ هزار تن آهن اسفنجی و ۴۰ هزار تن سنگ آهن معامله شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۳۴۵ هزار و ۵۶ تن انواع کالا به ارزش ۴۴ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹۲ هزار و ۱۵۰ تن وکیوم باتوم، ۹۱ هزار و ۵۳۰ تن قیر، ۹۴ هزار و ۸۰۱ تن مواد پلیمری، ۳۶ هزار و ۹۳۴ تن مواد شیمیایی، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۵۷۷ تن روغن پایه، ۱۱۰ تن آرگون ۱۲۰ تن گوگرد و ۲۰۵ تن عایق رطوبتی معامله شد.

همچنین یک هزار و ۹۰۶ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.


  • بیشتر بخوانید:

محصولات دو شرکت فولادی و مس در بورس کالا پذیرفته شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر