بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۳۷۷۹

ضبط ۱۳ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال از یک کارگاه در پاکدشت

مدیر منطقه برق شهرستان پاکدشت گفت: ۱۳ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در بازرسی از یک کارگاه در این شهرستان کشف شد.

کنفرانس علمی-بین‌المللی حوزه بلاک‌چین در مردادماه

کنفرانس علمی-بین‌المللی حوزه بلاک‌چین، رمزارز‌ها و اقتصاد جهانی در ایران با حضور اساتید، اندیشمندان، فعالان و توسعه‌دهندگان و متخصصان این حوزه، به همت باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو و کمیسیون ملی یونسکو- ایران و با حمایت وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه و فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، سازمان جهانی مالکیت فکری، باشگاه آموزش‌های الکترونیکی یونسکو، سیویلیکا و دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علامه طباطبایی، آزاد اسلامی و علوم پزشکی مجازی، ۱۴ و ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ به‌شکل آنلاین برگزار می‌شود.

وزارت نیرو درباره تاثیر بیت کوین بر خاموشی های اخیر توضیح دهد

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران درپی خاموشی‌های اخیر در کشور و تهران گفت: وزارت نیرو درباره ماینر‌ها و مزارع بیت کوین و تاثیر آن بر شرایط ایجاد شده توضیح دهد.

ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۸۰ میلیارد دلار شد

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۲۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر