بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
در جلسه معاملاتی روز گذشته در بازار عمده فروشی برق بورس انرژی ایران شاهد معامله ۱۴۹ هزار و ۲۰۰ قرارداد معادل ۳ میلیون و ۵۸۴ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۴ میلیون و ۵۲۸ هزار ریال بود.
کد خبر : ۲۴۳۸۲۶

معامله برق در بورس انرژی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در جلسه معاملاتی روز گذشته در بازار عمده فروشی برق بورس انرژی ایران شاهد معامله ۱۴۹ هزار و ۲۰۰ قرارداد معادل ۳ میلیون و ۵۸۴ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۴ میلیون و ۵۲۸ هزار ریال بود.

لازم به ذکر است، در روز گذشته نماد بارپایه با متوسط قیمت ۷۸۸ ریال بر کیلووات ساعت معامله شد.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نماد‌های بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ گشایش یافتند.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نماد‌های بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه و نماد‌های بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ پایان جلسه معاملاتی امروز متوقف و فرآیند تحویل آن‌ها آغاز شد.

همچنین امروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قرارداد‌های با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سمیعا۰۰۲) ۷۴ هزار و ۳۱۱ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۹۹۹ میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۴۵۰ ریال و در نماد (سنفت۰۰۹) ۵۷۷۰ قرارداد با ارزش ۹۰ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ۸۶۰ هزار ریال و در نماد (سحرا۰۲۱) ۴۰۸ هزار و ۸۰ قرارداد با ارزش ۱۲۰۱ میلیارد و ۸۶۷ میلیون و ۱۴ هزار ریال و در نماد (سنفت ۰۰۱) ۱۶۹۶ و با ارزش ۲۰ میلیارد و ۸ میلیون ۹۸۴ هزار ریال معامله شد.


  • بیشتر بخوانید:

نفتای سنگین پالایش نفت تهران مهمان بورس انرژی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر