بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
عرضه‌هایی که مشتریان به دنبال آن بودند؛

مشتریان "ستران" صف کشیدند

مشتریان
عملکرد "ستران" حاکی از آن بوده که در تمامی 3 تیپ ارائه محصول خود، مشتریان برای آن سروکله شکستند و تمام حجم عرضه‌ها را خریدند.
کد خبر : ۲۴۳۸۹۱

مشتریان

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، سیمان تهران با ورود به عرصه معاملات رینگ نقره‌ای توانست برای محصولات خود «سیمان تیپ ۲»، «سیمان تیپ ۵» و «سیمان پوزولانی» مشتریان خود را پیدا کند و حتی تقاضایی بیش از عرضه‌ها را از خود برجای گذارد.

با بررسی معاملات این شرکت سیمانی در هفته منتهی به ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰، توانست معاملاتی را به ارزش ۳ هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان را با حجم ۶ هزار و ۱۰۰ را درمجموع به ثبت برساند.

سیمان تیپ ۲

بررسی عملکرد این سیمان‌ساز حاکی از آن بوده که در بحش سیمان تیپ ۲، عرضه ۴ هزارتنی به ثبت رسید که در پایان هفته نیز همین حجم معامله شد البته باید اشاره کرد که ۱۳ هزار و ۳۶۰ تن تقاضا برای این کارخانه سیمانی به ثبت رسید بود.

ارزش مالی این معاملات، بالغ بر ۲ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان شد.

مشتریان

سیمان پوزولانی

در ادامه این گزارش، عرضه ۲ هزارتنی از این محصول نیز قابل توجه بود چراکه تمام عرضه‌ها در بخش معاملات نیز نشست تا این سیمان‌فروش باردیگر موفق شود تمام عرضه‌های خود را به‌فروش برساند و ارزشی به میزان یک هزار و یک میلیارد تومان را از خود برجای گذارد.

سیمان تیپ ۵

در آخرین بررسی که می‌توان بر محصولات تولیدی این کارخانه داشت، سیمان تیپ ۵ با حجم عرضه ۱۰۰ تنی همراه بود که میزان تقاضای ۲ برابری برای این کارخانه ثبت شده بود اما؛ برابر با میزان عرضه‌ها حجم معامله نیز در انتهای هفته برای ستران به ثبت رسید و ارزش آن نیز ۴۶ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان برای این شرکت رقم خورد.

لازم به ذکر است که این شرکت در هفته گذشته منتهی به ۱۱ تیرماه نیز تنها سیمان تیپ ۲ را به میزان ۲ هزار تن عرضه کرد و در نهایت ۸۴۰ تن کم آورد تا تمام عرضه‌های خود را به فروش برساند؛ در هفته ذکر شده ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی برای این شرکت بدست آمده بود.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش ۲۸درصدی نرخ کیسه‌های "ستران"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۲۸درصدی نرخ کیسه‌های
در دومین ماه سال ۱۴۰۰ رقم خورد؛

افزایش ۲۸درصدی نرخ کیسه‌های "ستران"

یک گام به سوی واقعی‌تر شدن قیمت سیمان
کارشناس صنعت سیمان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

یک گام به سوی واقعی‌تر شدن قیمت سیمان

خریداران
وضعیت ناامیدکننده "ستران" و سرمایه‌هایی که دود می‌شود؛

خریداران "ستران" ۸.۴۰۰ تومانی، کجایند

ارسال نظر