بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
دستگیری ۱۸ نفر با جمع آوری ماینر‌های غیرمجاز در زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای تیر ماه جاری تاکنون تعداد ۸۷۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال "ماینر" در این استان کشف و ضبط شده است.
کد خبر : ۲۴۳۹۷۴

دستگیری ۱۸ نفر با جمع آوری ماینر‌های غیرمجاز در زنجان

به گزارش بورس نیوز، رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه جاری تاکنون تعداد ۸۷۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال "ماینر" در این استان کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ذیربط، ارزش این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شده را بالغ بر ۱۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی، افزود: در راستای اجرای طرح سراسری جمع آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان با تلاش‌های شبانه روی و اقدمات تخصصی و با همکاری حراست شرکت برق زنجان، این دستگاه‌های ماینر غیرمجاز را کشف و جمع آوری کردند.

جهانبخش، تصریح کرد: در این رابطه قریب ۱۸ نفر به عنوان متهم از سوی پلیس زنجان دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس امنیت اقتصادی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری برای برخورد با مفاسد و مخلان نظام اقتصادی کشور تشکیل شده و در مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمیکند.


  • بیشتر بخوانید:

جمع آوری ۱۱۸ مرزعه رمزارز در همدان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر