بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد ریال
فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: ۱۰ دستگاه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر : ۲۴۳۹۷۵

دستگاه استخراج رمزارز+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، صیدعلی صفری، فرمانده انتظامی شهرستان سقز اظهار کرد: ۱۰ دستگاه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز با اشرافیت اطلاعاتی در طی ۲ عملیات جداگانه، محل استفاده غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) را شناسایی کرده و ضبط آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

صفری ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی در بازرسی از محل، موفق به کشف تعداد ۱۰ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال شدند که برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده، بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد، ادامه داد: پلیس به صورت هوشیار و هوشمند و با استفاده از تمام توان و تجهیزات به صورت شبانه‌روزی با مجرمان و متخلفان برخورد خواهد کرد و شهروندان هرگونه موارد مشکوکی را در این راستا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر