بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
«بورس» پیش‌به‌سوی
سهامداران اگر به‌دنبال خال‌زنی و شکاری استثنایی هستند باید گروه‌هایی از سهم‌ها را زیرچشم بگیرند که تاکنون، گزارش سالانه آن‌ها هنوز در کمد یا میز آقایان رئیس، خاک می‌خورد پس کمان را به نفت آغشته کنید تا شکار را سریعا از پای درآورید.
کد خبر : ۲۴۴۰۰۱

بورس پیش‌به‌سوی

به گزارش بورس‌نیوز، تابلوی معاملات روزشنبه الگوی دوخواهرشوهر را برای قدیمی‌ها به نمایش گذاشت؛ شاخص‌کل به شدت منفی و شاخص هم‌وزن منفی بر وزن "سبک".

همین شاخص هم‌وزن نشان داد که ریزش و قرمزی شاخص مانند شعار برخی کاندیداها، فقط وعده است و سهامداران باید آماده پرتاب و شکستن مقاومت‌هایی باشند که در سال گذشته از دست داده‌اند.

بورس در روز معاملاتی یکشنبه درحالی شاهد صف‌های فروش ۲رقمی بود که گویا کلیدساز سعادت‌آباد، نم‌نمک دکه خود جنبه تالار را باید به مغازه دو نبش تغییر دهد.

آقایان مسئول دو روز بازار مثبت شده و اینکه تاکنون کسی این فتح و فتوح‌ها را به‌نام نزده و مراسمی را چاشنی سبزی‌ها نکره جای تعجب دارد.

شاید حالا که اسباب‌کشی اهالی ملاصدرا به تخت‌طاووس درحال انجام است، کلید قفل‌های صفوفروش در ساختمان قدیم از پشت کمد‌های قدیمی پیدا شده است.

هیزم‌خیس دلاریون، فقط دود زایید!

طایفه دلاریون واقعا استنباطی را برای نوسان از دلار به معامله‌گران این بازار تحمیل می‌کنند که همگان، انگشت‌به‌دهان مانده‌اند.

در روز گذشته به‌نوسان‌گیری‌های ریز پیش از تعویض دولت اشاره کردیم اما؛ دلاری که در همان مرحله ۲۴هزارتومان ثابت مانده بود، اینبار به‌واسطه لشگر طالبان گران شد!

معامله‌گران عزیز، آخر مگر ایران از طریق کدام دروازه صادراتی از افغانستان، صادرات دارد؛ از دریا، ریل یا خطوط هوایی این کشور!

اگر معامله‌گران دلار در "دام عسل" که نه، اسیر هندوانه ابوجهل طایفه بسم‌الله نشوند؛ دلار در مرز ۲۲ هزارتومان می‌تواند تا پایان سال، استراحت کند، ولی امان از هیزم‌های خیسی که زیر دیگ دلاریون می‌گذارند؛ فقط دود است نه آتش.

سرعت شاپرک و تراکنش‌های رمزارز‌ها

تنش‌هایی که روز گرشته در بازار رمزارز‌ها که از سوی جین، آمریکا و انگبیس عنوان شد باعث شد تا رهبر بازار ارزمجازی بیانیه‌ای صادرکند و مانند دبیرکل سازمان ملل، همه را به خویش‌تن داری دعوت کند.
سرعت تراکنش‌هایی رمزارز‌هایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و ... گویا در سامانه شاپرکی درگیر شده که سایه FATF بالای سر آن است اما؛ حضور ارباب رمزارز‌ها این‌ترکش‌ها را گرفت و بازار توانست کمی بیش از ۱.۵ درصد رشد کند.

بازار امروز نوبت کیست

سهامداران عزیز توجه ویژه داشته باشند که اغلب عساتید بزرگ، در این‌روژ‌های پُر نوسان الگو‌های ارزیابی فراوانی را به‌کار برده‌اند اما؛ باورکنید شُومن‌ها حتی خط روند خود را گم کرده‌اند بنابراین آتش را با هیجان به پرتفوی خود نیندازید که فلان‌کس گفت وقت خرید یا خروج است! این افراد اسم کامال رمزارز‌ها و فارکس را دوباره تغییر دادند. 

پس عساتیدمجازی از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیک‌ترند.

سهامداران عزیز کاملا با دقت به مقاومت شکسته‌شده شاخص‌کل نگاهی بی‌اندازیم در می‌یابیم که پولبک رخ داده و کندل پوششی و تست آن نه‌تن‌ها در شاخص‌کل بلکه در هم‌وزن نیز صدای بولیش انگالفینگ به‌صدا درآمد؛ بنابراین مقاومتی که برای "شاخص آتی" می‌توان تصور کرد، شاخص یک‌میلیون و ۳۰۰ هزارواحدی بوده که سهامداران در این مرز، می‌توانند بدور از هیجان و حتی استراحت، راه صعودی مسیر را پیش بگیرند نه، درجا زدن را!

سهامداران اگر به‌دنبال خال‌زنی و شکاری استثنایی هستند باید گروه‌هایی از سهم‌ها را زیرچشم بگیرند که تاکنون، گزارش سالانه‌های آن‌ها هنوز در کمد یا میز آقایان رئیس، خاک می‌خورد؛ ریزش سودآوری این سهم‌ها بخاطر شرایط سقوط نرخ‌های جهانی به‌واسطه کرونا کاملا جذاب شده‌اند، پس کمان را به نفت آغشته کنید تا شکار سریعا از پای درآید.


  • بیشتر بخوانید:

سهامداران برای هر شکار تنها "یک‌تیر"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر