بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
 آیا نسل بعدی سبدگردانی هوشمند فرارسیده است؟
سبدگردانی، به طور کلی به مدیریت اختصاصی دارایی مشتری بر اساس ریسک‌پذیری فرد سبدگردانی گفته می‌شود.
کد خبر : ۲۴۴۱۱۵

سبدگردانی الگوریتمی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سبدگردانی، به طور کلی به مدیریت اختصاصی دارایی مشتری بر اساس ریسک‌پذیری فرد سبدگردانی گفته می‌شود. نام دیگر شناخته شده‌ سبدگردانی در بازار سرمایه، مدیریت پورتفوی است.

به‌طور کلی سبدگردان‌ها، شرکت‌هایی هستند که از یک تیم متخصص و با تجربه در بازار سرمایه بهره می‌برند که مدیریت دارایی سرمایه‌گذاران را به‌عهده می‌گیرید.

سبدگردانی الگوریتمی

سبدگردانی الگوریتمی نوعی از مدیریت دارایی است که در آن مدیر سبد با استفاده از ابزار‌های نوین مالی، با دقت و سرعت بالا می‌تواند استراتژی‌های ایده‌آل خود را بر سبد‌های تحت مدیریت خود پیاده کند.

ویژگی‌های اصلی سبدگردانی الگوریتمی
• چابک ترشدن فرآیند معاملات
• بازارگردانی خودکار
• دقت بیشتر در انجام معاملات

ورود سبدگردانی الگوریتمی به ایران

شرکت تحلیلگر امید اولین ارائه کننده‌ خدمات سبدگردانی الگوریتمی در کشور است. این شرکت از یک تیم متخصص حوزه مالی، فناوری اطلاعات و طراحی الگوریتم تشکیل شده که همواره در تلاش است این محصول کاربردی را با بهترین کیفیت ممکن به بازار عرضه کنند.

سامانه امیدمکس

سامانه آنلاین سبدگردانی الگوریتمی امیدمکس، یک سامانه چندکاربره است که تسهیلگر معاملات متوازن سبدگردان است. به‌طور کلی یک سبدگردان با مشکلات عدیده‌ای در بحث معاملات خود مواجه می‌شود؛ امیدمکس با این هدف طراحی شده است تا بتواند این مشکلات را از مسیر پیشرفت سبدگردان کنار بزند. با کمک امیدمکس یک سبدگردان می‌تواند با کمترین هزینه ممکن، استراتژی‌های معاملاتی مورد نیاز‌ش را به‌صورت عادلانه و در بهترین قیمت برای سبد‌های خود در بازار پیاده‌سازی کند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر