بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
هشدار گسترده‌ FBI به صرافی‌ها و دارندگان ارز‌های دیجیتال
اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) این هفته هشدار گسترده‌ای در مورد حملات احتمالی به صرافی‌ها و دارندگان ارز‌های دیجیتال صادر کرد.
کد خبر : ۲۴۴۱۹۷

هشدار گسترده‌ FBI +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) این هفته هشدار گسترده‌ای در مورد حملات احتمالی به صرافی‌ها و دارندگان ارز‌های دیجیتال صادر کرد.

این مؤسسه اعلام کرد که تهدید‌هایی وجود دارد که به طور فعال پلتفرم‌های ارز‌های دیجیتال را ردیابی می‌کند تا این دارایی‌ها را در اختیار بگیرند.

هفته گذشته FBI یک پیغام هشدار در مورد یک حمله احتمالی به صرافی‌ها و دارندگان ارز دیجیتال صادر کرد. این هشدار با استفاده از پروتکل TLP پخش شد. این پروتکل برای توزیع اطلاعات مورد نظر FBI با گروه‌های خاص، طراحی شده است. این یک نشانه مثبت برای ارز‌های دیجیتال است، به این معنی که FBI به سازمان‌های همکار در جامعه ارز‌های دیجیتال اجازه می‌دهد تا این اطلاعات را با هم به اشتراک بگذارند.

FBI اظهار داشت گروه‌هایی هستند که به طور فعال به دنبال نقطه‌های آسیب‌پذیر در صرافی‌ها و پلتفرم‌های ارز‌های دیجیتال هستند. FBI توضیح می‌دهد که این گروه‌ها برای دستیابی به این هدف از ابزار‌ها و تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند. در این هشدار همچنین توصیه‌هایی به مؤسسات برای ایمن نگه داشتن دارایی خود مثل مراقبت و نظارت بر ایمیل‌های ورودی و حساب‌ها برای تشخیص حرکات غیر معمول، وجود داشت.

FBI به دارندگان ارز‌های دیجیتال توصیه می‌کند که همیشه از احراز هویت دو عاملی استفاده کنند و مراقب اطلاعاتی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند باشند.


  • بیشتر بخوانید:

باید به عامل اصلی ورود غیرمجاز ماینر توجه کرد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر