بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
سهامداران دلتنگ عرضه ورق گرم HR؛

"فولاد" با ۵ مهاجم در بورس‌کالا

فولادسازان اصفهانی در هفته جاری در مجموع با عرضه ۸۹ هزار و ۸۰ تن توانستند رقمی در حدود یک هزار ۹۳۰ میلیارد درآمد را از فروش ۸۵ هزار و ۱۸۰ تن از محصولات فولادی خود بدست آورند.
کد خبر : ۲۴۴۲۱۶

به گزارش بورس نیوز، عملکرد فولاد مبارکه اصفهان در هفته منتهی به ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ از تنوع سبد عرضه محصولات فولادی این کارخانه خبر می‌دهد اما؛ خبری از ورق گرم HR که باعث ثبت معاملاتی دلچسب در هفته گذشته شده بود نیست.

البته آمار‌های ثبت شده از مجموع معاملات هفته گذشته رقم ناچیزی نیست اما؛ در وسط تابستان فروش ورق گرم با مزاج سهامداران فولادمبارکه اصفهان کاملا خوش آمده بود.

بر اساس این گزارش، فولادسازان اصفهانی در هفته جاری «ورق رنگی»، «ورق سرد خودرو»، «ورق قلع‌اندود»، «ورق گالوانیزه لوازم خانگی» و «ورق خودرو» را در سبد محصولات خود قرار دادند که در مجموع با عرضه ۸۹ هزار و ۸۰ تن توانستند رقمی در حدود یک هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان درآمد را از فروش ۸۵ هزار و ۱۸۰ تن از محصولات فولادی خود بدست آورند.

لازم به ذکر است که تمام قرارداد معاملات این هفته فولادسازان اصفهانی به‌صورت سلف بوده و معامله‌ای نقدی شکل نگرفته است.

ورق سرد خودرو

بررسی آمار‌های این فولادساز در هفته گذشته آن‌ها در بورس‌کالا حاکی از آن بوده که ورق سرد خودرو بیشترین میزان درآمدزایی را به خود اختصاص داده و توانسته ۹۹۴ میلیارد تومان درآمدزایی را به کام سهامداران، شیرین کند و از عرضه ۴۵ هزارتنی این محصول فولادسازان حدود ۴۲ هزار و ۸۰۰ تن آن به‌فروش رسید.

ورق گرم خودرو

رتبه دوم جدول کسب درآمد‌های این فولادساز اصفهانی به ورق گرم خودرو اختصاص پیدا کرده که متقاضیان حجم ۲۵ هزار و ۸۰ تنی را برای این کارخانه به ثبت رساندند و فولاد مبارکه به این تقاضا، پاسخ منفی نداد و تمام خریداران را سیر آب کرد تا حجم معامله‌ای به ارزش ۵۰۳ میلیارد تومان به جیب این کارخانه واریز شود.

ورق سرد لوازم خانگی

در رتبه سوم معاملات این هفته، ورق سرد لوازم خانگی قرار داشته که ۱۲ هزارتن مجموع عرضه این کالا بوده و درحدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ تن از این کالا با ارزش ریالی ۲۵۰ میلیارد تومان در رینگ نقره‌ای بازارسرمایه معامله شد.

در ادامه می‌توان به جدول زیر اشاره داشت که سایر محصولات عرضه‌شده این فولادساز اصفهانی به شرح جدول زیر است:


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت فولادافزا سپاهان؛

"فافزا" برنده مناقصه "فولاد" شد

کسب ۲۲۰۰ میلیارد تومان سود خالص توسط فولاد مبارکه
در مجامع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های گل‌گهر عنوان شد:

کسب ۲۲۰۰ میلیارد تومان سود خالص توسط فولاد مبارکه

قیمت‌گذاری محصولات و کشف قیمت، مکانیسم بورس کالا
مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه گفت:

قیمت‌گذاری محصولات و کشف قیمت، مکانیسم بورس کالا

ارسال نظر