بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
درآمد‌های این پتروشیمی در خردادماه اُفت داشت؛

"شبصیر" کمتر از یک درصد رشد کرد

بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره به‌دست‌آمده از فروش محصول «گرانول ABS داخلی» با ۱.۷۸۶ میلیارد ریال اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۴۴۳۷۸

تولیدات پتروشیمی قائد بصیر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱.۸۹۸ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز مقدار درآمد تحقق‌یافته این پتروشیمی برابر با ۵.۲۰۸ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین درآمد‌های این شرکت از محل فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه شبصیر+بورس نیوز

روند شناسایی درآمد‌های شبصیر در خردادماه

روند درآمدهای شبصیر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در خردادماه شاهد اُفت درآمد ۳.۲۴ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۱۶ درصد رشد را در کارنامه به ثبت رسانده، همچنین میزان درآمد‌های شناسایی‌شده شبصیر از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه ۱۶۲ درصد رشد را به همراه داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره به‌دست‌آمده از فروش محصول «گرانول ABS داخلی» با ۱.۷۸۶ میلیارد ریال اعلام‌شده و این مقدار از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۴.۸۴۴ میلیارد ریال بوده است.

فروش محصولات شبصیر+بورس نیوز

شبصیر در سومین ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۴۰۰ میزان فروش ماهانه خود را برابر با ۲.۸۸۳.۶۶۲ کیلوگرم گزارش کرده که طی این دوره بر خلاف ماه گذشته فروش محصولات این پتروشیمی برگشت از فروش نداشته، میزان فروش محصولات شبصیر در خردادماه نسبت به ماه گذشته ۰.۸۸ درصد افزایش فروش را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش ۳۰ درصدی را تجربه کرده است.

بیشترین میزان فروش ماهانه شبصیر در اختیار فروش داخلی بوده که تنها محصول به فروش رفته این بخش «گرانول ABS داخلی» با ۲.۷۰۰.۹۱۲ کیلوگرم بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

سرمایه "شبصیر" به ثبت رسید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شتاب افزایش سودآوری در سه ماهه چهارم سال گذشته؛

رشد سنگین سودآوری "شبصیر" در سال ۱۳۹۹

افزایش نرخ گرانول
فروش سال ۱۳۹۹ شرکت به ۱۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال رسید؛

افزایش نرخ گرانول "شبصیر"

بیشترین اثرات منفی بر پتروشیمی جم و شیراز /
بورس‌نیوز افزایش نرخ حامل‌های انرژی و کاهش مالیات بر درآمد شرکت‌ها را بررسی کرد؛

بیشترین اثرات منفی بر پتروشیمی جم و شیراز / "شبصیر" با رشد سودآوری همراه خواهد بود

میزان فروش گرانول ABS این پتروشیمی بررسی شد؛

رشد ۸۲ درصدی سود "شبصیر"

ارسال نظر