بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

آل کاپون و ترس از مافیا؟

آل کاپون و ترس از مافیا؟
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به ترسی که شکایت آل کاپون از مافیای بازار مصالح ساختمانی و نواختن شیپور از سر گشادش در بهارستان و...
کد خبر : ۲۴۴۴۵۲

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، کرونا بالاخره تهران را به تعطیلی کشاند و بورس بازی هم تا دوشنبه تعطیل شد. اما نکته عجیب این تعطیلی ها، سردرگمی مسوولان برای اعلام تعطیلی بود. آقایان اول مناره را دزدیدند و بعد فکر جایش را کردند. اول صبح گفتند تهران و البرز ۶ روز تعطیل می شود؛ بعد مدیران محترم بانکی و بورسی چند ساعتی جلسه برگزار کردند تا اعلام کنند بورس و بانک ها هم تعطیل است! این حجم از مدیریت در دنیا بی نظیر است. به قول دوست خواب دیده مان، با این حجم مدیریت انتظار نداشته‌باشد برای بحران آب و برق از ۱۰ سال قبل برنامه ریزی می کردند.

 

نواختن شیپور از سر گشادش در بهارستان

سخنگوی راه پله ها خبر آورده که اهالی بهارستان دنبال اصلاح قانون تجارت و قانون بازار اوراق بهادار هستند. اما طبق معمول شیپور را از سر گشادش نواخته اند و اول قانون بازار اوراق بهادار را بررسی می کنند تا بعد به قانون تجارت برسند که البته در این صورت باز بعد اصلاح قانون تجارت باید سراغ قانون بازار بروند و...

 

قطعی برق، پر!

دوستان در صنعت برق مژده داده‌اند که امسال زمستان هم خاموشی داریم و فکر نکنید تابستان تمام شود قطعی برق هم پر! ما که خیلی قبل تر هشدار قطعی برق داده بودیم و گوش شنوایی نبود. فقط کاش آقایان حداقل از حالا فکر دپوی مازوت در کارخانه های سیمان را بکنند که بعدا تا تولید سیمان خوابید و سیمان در بازار کم شد، پای مافیا را وسط نکشند!

 

آل کاپون و مافیا هراسی

گفتیم مافیا، یادمان آمد که آقایان در بازار مسکن سال هاست که پیشتاز تورم هستند و به هر بهانه ای گران می کنند و داغ خانه را بر دل خیلی هایمان گذاشته اند؛ ولی حالا بلندگو به دست شده و از مافیای سیمان و فولاد می گویند! انگار نه انگار که مافیا پیش بعضی دلالان بازار املاک لُنگ می اندازد!

 

دایه دلسوز اراکی

دیروز یکی از اهالی اراکی بهارستان برای بازار سیمان و فولاد یقه پاره می کرد! امروز سهامداران هپکوی اراک مویه می کردند که این بزرگوار مشکلات بیخ گوشش را نمی بیند و دایه دلسوزتر از مادر بازار مصالح ساختمانی شده!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر