بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
وزن کدام محصول این پتروشیمی در بورس‌کالا سنگین‌تر بود؛

«پلی وینیل» پتروشیمی اروند و درآمد ۱۱۷ میلیارد تومانی

«پلی وینیل» پتروشیمی اروند و درآمد ۱۱۷ میلیارد تومانی
«پلی وینیل کلراید» که با دو گراید روانه بورس‌کالا شده بود با حجم عرضه ۳ هزار و ۷۵۱ تنی برای مشتریان آماده‌شده بود و استقبال ۴ هزار و ۶۸۳ تنی نیز حاکی از آن بود که تمام میزان عرضه‌ها با پاسخ مثبت مشتریان، معامله شود که چنین اتفاقی نیز رخ داد.
کد خبر : ۲۴۴۵۳۰

«پلی وینیل»تروشیمی اروند و درآمد 117 میلیارد تومانی

به گزارش گروه کالایی بورس‌نیوز، پتروشیمی اروند در آخرین هفته تیرماه، ۶ نوبت معامله را برای خود به ثبت رساند که در نگاهی عمیق‌تر به این معاملات می‌توان دو محصول اصلی ارائه‌شده از سوی این پتروشیمی را زیر ذره‌بین برد.

این پتروشیمی دو کالا به نام «سود کاستیک» باعرضه ۸ هزارتنی و «پلی وینیل» باعرضه ۳ هزار و ۷۵۱ تنی را برای معامله به بورس کالا آورده بود.

جمع نقدی فروش این کالا‌ها بالغ‌بر ۱۴۱ میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان با میزان عرضه ۱۱ هزار و ۷۵۱ واحدی بود.

پلی وینیل کلراید

این کالا که با دو گراید روانه بورس‌کالا شده بود با حجم عرضه ۳ هزار و ۷۵۱ تنی برای مشتریان آماده‌شده بود و استقبال ۴ هزار و ۶۸۳ تنی نیز حاکی از آن بود که تمام میزان عرضه‌ها با پاسخ مثبت مشتریان، معامله شود که چنین اتفاقی نیز رخ داد.

پتروشیمی اروند از این معامله، ۱۱۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

«پلی وینیل»تروشیمی اروند و درآمد 117 میلیارد تومانی

از سوی دیگر، سود کاستیک نیز در حالی باعرضه ۸ هزارتنی گام به رینگ نقره‌ای بازارسرمایه گذاشته بود که ۲۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان درآمد را در حالی برای پتروشیمی اروند به دست آورد که ۷ هزار و ۸۵۰ تن از این کالا را در بازار به فروش رسانده بود.


  • بیشتر بخوانید:

در مجمع "اروند" ۳۳۰ تومان سود تقسیم شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر