بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
برای چهارمین ماه متوالی زیر پرچم "شگویا" رخ داد؛

پتروشیمی تندگویان و تجربه‌ای تلخ از درآمدها

پتروشیمی تندگویان و تجربه‌ای تلخ از درآمدها
بیشترین میزان فروش ماهانه شگویا در اختیار محصول «گرید الیاف» با ۲۳.۳۹۵.۸۴۶ کیلوگرم بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۲۲۷.۵۱۴ ریال اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۴۴۶۶۲

سقوط آزاد درآمدهای پتروشیمی تندگویان +بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی تندگویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱۰.۶۸۱ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز مقدار درآمد تحقق‌یافته این پتروشیمی برابر با ۵۳.۰۳۹ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین درآمد‌های این شرکت از محل فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

آتشی بر روند درآمد‌های شگویا+بورس نیوز

روند شناسایی درآمد‌های شگویا در تیرماه

کسب درآمد های شگویا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی تندگویان در تیرماه شاهد کاهش درآمد نزدیلک به ۱۷ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده و همچنین میزان درآمد‌های شناسایی‌شده شگویا از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۱۵۷ درصد رشد را به همراه داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره به‌دست‌آمده از فروش محصول «گرید الیاف» با ۵.۳۲۲ میلیارد ریال اعلام‌شده و این مقدار از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۲۴.۳۹۲ میلیارد ریال بوده، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ بیشترین درآمدی که پتروشیمی تندگویان به دست آورده از «گرید بطری» با ۲۵.۱۸۶.۶۸۹ میلیون ریال بوده که حاصل فروش ۸۵.۵۴۷.۲۸۱ کیلوگرم طی این ۴ ماه بوده که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کمتر فروش داشته است.


بیشتر بخوانید: امواج پر تلاطم فروش "شگویا"


فروش محصولات پتروشیم تندگویان در تیرماه

روند فرشو محصولات شگویا+بورس نیوز

شگویا در چهارمین ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۴۰۰ میزان فروش ماهانه خود را برابر با ۴۱.۵۸۸.۱۴۳ کیلوگرم گزارش کرده، فروش محصولات شگویا در تیرماه نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش فروش را شاهد بوده، بیشترین میزان فروش ماهانه شگویا در اختیار محصول «گرید الیاف» با ۲۳.۳۹۵.۸۴۶ کیلوگرم بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۲۲۷.۵۱۴ ریال اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱.۱۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
امواج پر تلاطم فروش
کاهش فروش ۱۷درصدی این پتروشیمی بررسی شد؛

امواج پر تلاطم فروش "شگویا"/ فروش‌ها میل به نزول کرد

رشد ۷۰ درصدی سودآوری
ثبات سودآوری در آمارهای این پتروشیمی خودنمایی کرد؛

رشد ۷۰ درصدی سودآوری "شگویا" / کسب سود ۸۴۷ ریالی هر سهم

روند صعودی
عملکرد چشمگیر درآمدزایی‌هایی سالانه این پتروشیمی؛

روند صعودی "شگویا" شکست

ارسال نظر