بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
ركورد بارگیری و حمل ریلی تختال صادراتی ثبت شد
رئیس راه‌آهن فولاد مبارکه گفت: در تیرماه موفق به ثبت رکورد بارگیری و حمل ریلی تختال به میزان ۶۷۹۴۰ تن تختال برای صادرات به مقصد مشتریان شدیم.
کد خبر : ۲۴۴۹۷۲

رکورد تختال صادراتی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، میرسول میراسدی، رئیس راه‌آهن فولاد مبارکه اظهار کرد: در قالب برنامه صادراتی برای حمل تختال در تیرماه، برنامه‌ریزی برای تأمین واگن و هماهنگی‌های لازم با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران انجام شد و از دو مدل واگن استفاده کردیم؛ یکی واگن‌های لبه‌کوتاه که مخصوص حمل محصولات و واگن‌های لبه‌بلند که مخصوص حمل مواد اولیه هستند.



وی افزود: در نتیجه در تیرماه موفق به ثبت رکورد بارگیری و حمل ریلی تختال به میزان ۶۷۹۴۰ تن تختال برای صادرات به مقصد مشتریان شدیم. رکورد قبلی در اردیبهشت‌ماه و به میزان ۵۸۷۷۴ تن بوده است.

رئیس راه‌آهن فولاد مبارکه ادامه داد: مزایای حمل ریلی نسبت به حمل جاده‌ای حمل ایمن و ارزان‌تر کالا است که تلاش می‌شود بخش زیادی از این حمل را به‌صورت ریلی انجام داده تا هزینه تمام‌شده برای ارسال کالا کمتر باشد.

وی همکاری فزاینده راه‌آهن جمهوری اسلامی، تأمین واگن‌های خالی توسط شرکت‌های حمل ریلی، استفاده از واگن‌های لبه‌بلند یکی از شرکت‌های حمل ریلی، افزایش فعالیت و عملکرد پیمانکار تخلیه واگن و همکاری همکاران واحد فولادسازی فولاد مبارکه را ازجمله عوامل موفقیت و دست‌یابی به این رکورد عنوان کرد.

میراسدی گفت: باید تلاش کنیم در آینده با توسعه زیرساخت‌های ریلی این عدد را به عدد‌های بالاتری ارتقا دهیم تا منافع حاصل از آن به فولاد مبارکه برگردد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر