بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
بیش از ۴۴ هزار قرارداد برقی در بورس انرژی معامله شد
در جلسه معاملاتی روز گذشته، در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران ۴۴ هزار و ۸۰۰ قرارداد معامله شد.
کد خبر : ۲۴۶۰۲۵

برق در بورس انرژی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در جلسه معاملاتی روز گذشته، در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران ۴۴ هزار و ۸۰۰ قرارداد معادل ۷ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۴۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش۴ میلیارد و ۵۴۹ میلیون و ۱۰۴ هزار ریال توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا، برای دوره تحویل هفتگی شهریور۱۴۰۰ عرضه و مورد معامله قرار گرفت.



همچنین، بازار سلف مصرف کنندگان بزرگ برق بورس انرژی ایران شاهد معامله ۴۵۰۰ قرارداد معادل ۷۵۶ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۵۶۷ میلیون هزار ریال بود. شایان ذکر است در روز گذشته، قیمت پایانی معامله ۷۵۰ ریال بود.

همچنین در بازار عمده فروشی برق بورس انرژی ایران شاهد معامله ۵۰۶،۶۱۱ قرارداد معادل ۴۳ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۱۷۳ کیلووات ساعت به ارزش ۳۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۲۹۰ ریال بود. شایان ذکر است در روز قبل، قیمت پایانی معامله ۷۳۰ ریال بود.

خاطر نشان می‌شود، در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نماد‌های بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه و نماد‌های بار پیک ماهانه، بار پایه ماهانه، میان باری ماهانه و کم باری ماهانه ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ و ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ و ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ و ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ و ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ و ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ و ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ و نماد‌های بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ گشایش یافتند.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نماد‌های بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن‌ها آغاز شد.

همچنین دیروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قرارداد‌های با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سنفت۰۰۴) ۴۰،۰۶۹ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۴۸۰ میلیارد و ۵ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۱۲۰ریال و در نماد (سمیعا۰۰۲) ۵۰ قرارداد با ارزش ۶۹میلیون و ۳۰۷ هزار و ۵۰ ریال و در نماد (سمیعا۱۰۱) ۱۰ قرارداد با ارزش ۱۱۸ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۴۰۰ ریال معامله شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر