بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
راه اندازی سرویس‌های رمزارزی پی پال درانگلیس
پی پل (PayPal) سرویس‌های رمزارزی را برای مشتریان بریتانیایی راه‌اندازی می‌کند.
کد خبر : ۲۴۶۰۵۹

سرویس های رمزارزی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مشتریان PayPal که تائید هویت شده باشند به زودی به معاملات رمزارزی دسترسی خواهند داشت. با این حال، هنوز تراکنش‌های رمزارزی برای حساب‌های تجاری PayPal پشتیبانی نمی‌شوند.



از ابتدای این هفته، ساکنان بریتانیا قادر خواهند بود برای اولین بار از طریق پی پل (PayPal) ارز‌های دیجیتال را خریداری، نگهداری و بفروشند. این یک نقطه عطف مهم برای شرکتی است که کمتر از یک سال پیش خدمات ارز‌های دیجیتال را آغاز کرده است.

سرویس‌دهنده پرداخت‌های جهانی یکشنبه اعلام کرد که مشتریان بریتانیایی به زودی از طریق وب سایت و برنامه تلفن همراه PayPal به بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش دسترسی خواهند داشت. این اولین آگهی گسترش خدمات ارز دیجیتال PayPal در خارج از ایالات متحده است. سرویس‌هایی که برای اولین بار در نوامبر سال گذشته راه‌اندازی شد.

خوزه فرناندز دا پونته (Jose Fernandez da Ponte)، مدیر ارشد بخش رمزارز PayPal، دیجیتالی شدن پول در دوران پاندمی ویروس کرونا را به عنوان یکی از انگیزه‌های اصلی برای ورود به بازار ارز‌های دیجیتال ذکر کرد.

PayPal با ارائه خدمات رمزارزی خود به ساکنان بریتانیا، می‌تواند در گسترش دارایی‌های دیجیتال در کشور نقش داشته باشد. گزارش شده است که نفوذ PayPal در انگلستان با بیش از ۲ میلیون کاربر فعال ماهانه، در بین همه کشور‌های اروپایی بیشترین میزان نفوذ را دارد.

شایعات در مورد برنامه‌های توسعه رمزارزی PayPal از ماه گذشته زمانی که مدیرعامل دان شولمن (Dan Schulman) به سرمایه‌گذاران گفت که انگلستان به زودی این سرویس را دریافت می‌کند، شروع شد. همان‌طور که Cointelegraph گزارش داد، این شرکت همچنین به دنبال پیشرفت‌هایی در زمینه امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi است.

در بخش نظارتی، اداره مالی بریتانیا یا FCA به طور فزاینده‌ای در حال سرکوب صرافی‌های ارز دیجیتال است. عملیات بایننس در بریتانیا در اوایل تابستان امسال متوقف شد، زیرا FCA به این صرافی هشدار داد که مجاز به ارائه فعالیت‌های تجاری در این کشور نیست. 

مدیر ارشد بخش رمزارز‌ها در PayPal گفت: شرکت PayPal متعهد به همکاری نزدیک با نهاد‌های نظارتی در انگلستان و سراسر جهان برای ارائه راه‌کار‌های رمزارزی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر