بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
"اتیلن" محصولی برای اتکای درآمدزایی در مردادماه بود؛

روند نزولی درآمدزایی "جم" ادامه دارد

روند نزولی درآمدزایی
بیشترین میزان فروش "جم" را محصول «اتیلن» با ۳۲.۷۴۷ تن در اختیار دارد که در مقایسه با سال گذشته کاهش ۴۳ درصدی را به همراه دشته است.
کد خبر : ۲۴۶۱۹۴

پتروشیمی جم+بورس نیوزبه گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی جم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه بالغ‌بر ۲۰ هزار و ۷۵۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

این درآمد بدست آمده از فروش محصولات در دو بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده، درآمد‌های حاصل‌شده این پتروشیمی از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز حدوداً ۱۴۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال ارائه‌شده و همچنین میزان سرمایه اعلام‌شده پتروشیمی جم برابر با ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه جم در مردادماه+بورس نیوز

میزان درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی جم

روند کسب درآمدهای پتروشیمی جم+بورس نیوز

بر اساس این گزارش درآمد حاصل شده شرکت "جم" در مردادماه سال ۱۴۰۰، در مقایسه با ماه گذشته اُفت ۲۳ درصدی را به ثبت رسانده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۵۳ درصدی را به همراه داشته، همچنین میزان درآمدی که این پتروشیمی توانسته از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت برساند افزایش ۱۳۶ درصدی را مشاهده کرده است.


بیشتر بخوانید: پتروشیمی جم ۵.۹۶۲ تن پلی اتیلن عرضه کرد


بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی در مردادماه به‌دست‌آمده مربوط به بازار داخلی با ۱۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال بوده، همچنین بیشترین درآمد کسب‌شده در بین محصولات به فروش رفته مربوط به «اتیلن داخلی» با ۵ هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول برابر با ۱۶۲.۶۰۲.۷۴۲ ریال گزارش‌شده است.

میزان فروش محصولات پتروشیمی جم

مقدار فروش محصولات پتروشیمی جم+بورس نیوز

فروش محصولات پتروشیمی جم در مردادماه برابر با ۱۲۷.۱۹۶ تن بوده که حجم عمده‌ای از فروش را در بخش بازار داخلی به ثبت رسانده، بیشترین میزان فروش "جم" را محصول «اتیلن» با ۳۲.۷۴۷ تن در اختیار دارد که در مقایسه با سال گذشته کاهش ۴۳ درصدی را به همراه دشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پتروشیمی جم ۵.۹۶۲ تن پلی اتیلن عرضه کرد
تقاضای ۷.۸۵۴ تنی پلی اتیلن "جم" در هفته منتهی به ۲۲ مردادماه؛

پتروشیمی جم ۵.۹۶۲ تن پلی اتیلن عرضه کرد

پتروشیمی جم از ۶ هزار تن پلی اتیلن سنگین، ۱۴ همت درآمدزایی کرد
تقاضایی که بیش از حد تصور این پتروشیمی به ثبت رسید؛

پتروشیمی جم از ۶ هزار تن پلی اتیلن سنگین، ۱۴ همت درآمدزایی کرد

وقتی این پتروشیمی سقف انتظارات را جابه‌جا کرد؛

"جم" فراتر از ابرها

ارسال نظر