بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کالبر در مرداد ۱۸۸درصد افزایش درآمد سالانه ثبت کرد؛

مردادماه، پایانی بر روند نزولی درآمدهای "غالبر"

مردادماه، پایانی بر روند نزولی درآمدهای
عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده لبنیات کالبر از محصول «پنیر» بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۳۰۶.۸۹۲ ریال به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش نرخ را به دنبال داشته است.
کد خبر : ۲۴۶۳۰۱

محصول درآمدزای غالبر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت لبنیات کالبر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی به‌دست‌آمده طی دوره را برابر با مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز میزان درآمد شناسایی‌شده بالغ‌بر ۸۷۱ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه لبنیات کالبر+بورس نیوز

میزان سرمایه این شرکت ۴۶۲ میلیارد ریال اعلام‌شده و درآمدی که توانسته طی این دوره از خود برجای بگذارد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بوده است.

درآمد‌های عملیاتی "غالبر" تا مردادماه ۱۴۰۰

درآمدهای عملیاتی غالبر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، لبنیات کالبر در مردادماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۸۸ درصد رشد را به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید: ۳۹ درصد افزایش درآمد "غالبر" نسبت به ماه گذشته


بیشترین میزان درآمدی که "غالبر" از فروش محصولات به دست آورده، در بازار داخلی بوده و عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده در این بخش از «پنیر» با ۴۹.۳۹۴ میلیون ریال و نرخ فروش این محصول برابر با ۳۰۶.۸۹۲ ریال به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش نرخ را به دنبال داشته است.

مقدار فروش محصولات لبنیات کالبر در مردادماه برابر با ۵۶۶.۶۶۱ کیلوگرم بوده که نسبت به ماه گذشته ۹ درصد افزایش فروش را به همراه داشته و نسبت به دوره مشابه نیز با ۴ درصد اُفت فروش مواجه بوده است.

بیشترین مقدار فروش محصول را در مردادماه «محصول شیر» با ۲۹۷.۲۲۴ کیلوگرم در اختیار داشته که نرخ فروش این محصول ۱۱۷.۷۵۰ ریال اعلام‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ‍۱۶درصدی درآمد ماهانه
عملکرد لبنیات کالبر در اسفندماه سال ۹۹ بررسی شد؛

رشد ‍۱۶درصدی درآمد ماهانه "غالبر" / سهم فروش صادراتی ۳۱درصدی شد

زیان‌هایی که بسیاری انتظارش را داشتند؛

این شما و این دلیل ۲ماه صف فروش "غالبر"

"شیر" صدرنشین میزان فروش در شهریور ماه؛

۳۹ درصد افزایش درآمد "غالبر" نسبت به ماه گذشته

مهر تایید حسابرس بر عملکرد ۶ ماهه زده شد؛

رشد ۶۱ درصدی غلظت شیر "غالبر"

ارسال نظر