بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کسب درآمد ۷۲۸ میلیارد ریالی غفارس در مردادماه سال جاری؛

۲۶ درصد افزایش درآمد سالانه "غفارس"

۲۶ درصد افزایش درآمد سالانه
بیشترین میزان فروش محصول در اختیار محصول «شیر» با ۲.۱۸۸ تن بوده که نرخ فروش آن ۹۱.۶۳۳.۶۱۷ ریال ثبت شده و جایگاه بعدی را پس از آن «ماست» با ۱.۴۱۰ تن به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۶۳۳۹

شیر پاستوریزه پگاه فارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۷۲۸ میلیارد ریال اعلام کرده و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه از فروش محصولات کسب کرده بالغ‌بر ۳ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۱.۱۵۹ میلیارد ریال گزارش کرده است.

عملکرد ماهانه غفارس+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "غفارس" تا مردادماه سال جاری

روند درآمدهای غفارس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه فارس در مردادماه سال جاری کسب کرده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد را شاهد بوده و همچنین میزان درآمد‌های شناسایی‌شده از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه ۱۴۰۰ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز همانند دوره ماهانه ۲۶ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، و لازم به ذکر است که این شرکت لبنی در بازار داخلی فعالیت داشته است.


بیشتر بخوانید: ۱۰۶ درصد افزایش درآمد سالانه "غفارس"


بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه فارس در مردادماه به دست آورده از محل فروش «شیر» با ۱۹۴.۰۸۰ میلیون ریال بوده که نسبت به ماه گذشته با رشد نزدیک به ۱۲ درصدی روبه‌رو بوده و رتبه بعدی را نیز محصول «ماست» با ۱۴۹.۹۲۶ میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات "غفارس" در مردادماه ۱۴۰۰

روند فروش ماهانه غفارس+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه فارس برابر با ۵.۰۹۹ تن بوده و مقدار محصول فروش رفته این شرکت لبنی از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه برابر با ۳۰.۶۴۹ تن به ثبت رسیده که که افزایش سالانه ۲۰ درصدی را از خود بر جای گذاشته است.

بیشترین میزان فروش محصول در اختیار محصول «شیر» با ۲.۱۸۸ تن بوده که نرخ فروش آن ۹۱.۶۳۳.۶۱۷ ریال ثبت شده و جایگاه بعدی را پس از آن «ماست» با ۱.۴۱۰ تن به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بخت سفید
بارگیری درآمدها در تیرماه ۵۲درصدی مثبت شد؛

بخت سفید "غفارس" همراه با تداوم سیر صعودی درآمدها

محصول «شیر» پرچمدار فروش
درآمدهای این شرکت شیرفروش در اردیبهشت‌ماه بررسی شد؛

محصول «شیر» پرچمدار فروش "غفارس"

۱۰۶ درصد افزایش درآمد سالانه
عملکرد ماهانه شیر پاستوریزه پگاه فارس در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰؛

۱۰۶ درصد افزایش درآمد سالانه "غفارس"

"غفارس" در آبان ماه ۵۵۹.۰۶۸ میلون ریال درآمد داشته است؛

«شیر» پر فروش ترین محصول "غفارس"

ارسال نظر