بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
لوله‌های گازی و صنعتی دارنده‌ بیشترین نرخ فروش ؛

افزایش درآمد سالانه ۹۰ درصدی "فسپا"

افزایش درآمد سالانه ۹۰ درصدی
بیشترین میزان فروش محصولات این شرکت در اختیار بخش بازار داخلی بوده که عمده میزان محصول فروش رفته طی این دوره در اختیار «لوله‌های گازی و صنعتی» با ۸.۷۸۳ تن به ثبت رسیده است.
کد خبر : ۲۴۶۳۴۷

گروه صنعتی سپاهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی سپاهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال اعلام کرده و این مقدار درآمد از فروش محصولات تولیدی در بازار داخلی و همچنین ارائه خدمات کسب‌شده است.

عملکرد ماهانه فسپا+بورس نیوز

میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه شناسایی‌شده مبلغی بالغ‌بر ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده، همچنین طی این دوره میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت برابر با ۶۵۰.۰۰۰ میلیون ریال شناسایی‌شده است.

درآمد‌های شناسایی شده "فسپا" تا مردادماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمد فسپا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش انجام‌شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی سپاهان در مردادماه سال مالی ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته با اُفت ۲ درصدی درآمد‌ها مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش درآمد ۹۰ درصدی بوده است.


بیشتر بخوانید: افزایش درآمد ۲۰درصدی "فسپا"


بیشترین میزان درآمدی که "فسپا" در مردادماه شناسایی کرده از محل فروش محصولات در بازار داخلی با ۲ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال بوده، محصول «لوله‌های گازی و صنعتی» در بازار داخلی بیشترین مقدار درآمد را با ۲ هزار و ۴۳ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

فروش محصولات "فسپا" در مردادماه ۱۴۰۰

فروش محصولات فسپا+بورس نیوز

بر اساس گزارش صورت گرفته، محصولات به فروش رفته شرکت "فسپا" در مردادماه سال ۱۴۰۰ متشکل از بخش‌های «بازار داخلی و ارائه خدمات» بوده که این میزان فروش برابر با ۱۱.۳۵۳ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

بیشترین میزان فروش محصولات این شرکت در اختیار بخش بازار داخلی بوده که عمده میزان محصول فروش رفته طی این دوره در اختیار «لوله‌های گازی و صنعتی» با ۸.۷۸۳ تن به ثبت رسیده است.

گروه صنعتی سپاهان در مردادماه سال ۱۴۰۰ بیشترین نرخ فروش را از محصول «لوله‌های گازی و صنعتی» با نرخ ۲۳۲.۶۹۱.۳۳۶ ریال داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اقدام به افزایش سرمایه
شرکت گروه صنعتی سپاهان اعلام کرد؛

اقدام به افزایش سرمایه "فسپا" در مجمع

آغاز پرداخت سود
شرکت گروه صنعتی سپاهان اعلام کرد؛

آغاز پرداخت سود "فسپا" از مهرماه

خبری از شفاف‌سازی «گروه صنعتی سپاهان» آمد؛

افزایش‌ سرمایه ۱۰۰ درصدی "فسپا" از محل سود انباشته

نگاهی به فعالیت ‌های این شرکت لوله‌ساز؛

افزایش نرخ‌های فروش به کام "فسپا" شد

ارسال نظر