بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
به عنوان مدیر توسعه گرا انقلابی و ارزشی انجام شد؛

تقدیر رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان

تقدیر رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
در این بازدید که روز یکشنبه انجام شد مرادی در جریان فعالیت‌ها، موفقیت ها، و اقدامات و مشکلات این شرکت تولیدی قرار گرفت.
کد خبر : ۲۴۶۴۶۲

فولاد هرمزگان+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد هرمزگان بازدید کرد.



در این بازدید که روز یکشنبه انجام شد مرادی در جریان فعالیت‌ها، موفقیت ها، و اقدامات و مشکلات این شرکت تولیدی قرار گرفت.

مرادی از فعالیت‌های صورت گرفته در مدت مدیریت معروفخانی قدردانی کرد و با اظهار اینکه فولاد هرمزگان یکی از شرکت‌های پیش‌قدم و سرآمد در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی می‌باشد و این مسئولیت در این شرکت به خوبی دنبال شده و انجام می‌شود بیان کرد: فولاد هرمزگان در مدتی کوتاه جهشی غیر قابل تصور در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی داشته است در همین مدت کوتاهی که شما هدایت این مجموعه را بر عهده گرفته‌اید خدمات بسیار خوبی انجام شده و رضایتمندی در کارکنان و جامعه به وجود آمده است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای ادامه روند کنونی در آینده خطاب به معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهار داشت: حضرتعالی انصافا در این مدت کوتاه در حوزه‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته اید. شما یک تدبیر مدیریتی مدرن همراه با نگاهی انسان دوستانه و عادلانه به نیروی انسانی دارید که این احترام و عزت نهادن به کارکنان، رضایتمندی در این مجموعه را فراهم کرده است و نتیجه آن افزایش انگیزه برای کار و تولید بیشتر خواهد بود. مردم، کارکنان و‌مدیریت از این نگاه لذت می‌برند.

وی توجه به نیروی انسانی از جانب مدیرعامل فولاد هرمزگان را مهم دانست و آن را نشانه اهمیت و ارزش نیروی انسانی در نگاه مدیریت ارشد سازمان دانست و خاطرنشان کرد: من به نوبه خود از طرف کارکنان و مردم شهر بندرعباس به خاطر فعالیت‌هایی که داشتید از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم که این فعالیت‌ها و رضایت جامعه و کارکنان که در پی آن اتفاق می‌افتند همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه با بیان اینکه رضایتمندی از جنابعالی و مجموعه تحت امر شما در شهر و بین مردم و افکار عمومی وجود دارد گفت: ما این مسئله را به مسئولین امرمنعکس کرده و به شما و همکاران محترمتان در فولاد هرمزگان خداقوت عرض می‌کنیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه نگاهی به قطعی‌های های مکرر برق و ضرر و زیان صنایع و مردم داشت و گفت: عدم اجرای تعهدات و قول‌های وزیر نیرو در دولت قبل مبنی بر افزایش تولید ۲۵۰۰۰ مگاوات برق و در نهایت هم عدم واردات برق از کشور‌های همسایه دلیل این قطعی هاست.

وی در ادامه با اظهار امیدواری مبنی بر حل این مشکل در دولت جدید و اینکه یکی از تعهدات وزیر جدید نیرو برای نمایندگان نیز این بود که این مشکل را در کوتاه مدت بر طرف و حل خواهند کرد، گفت: در خصوص مشکلات موجود در حوزه برق و انرژی با وزیر صمت صحبت کردیم و قرار شد که ۳۰ هزار مگاوات برق به سرانه تولید برق در سطح کشور افزوده شود. برنامه‌ریزی به سوی انجام این کار، بسیار بزرگ، اما شدنی است.

مرادی یکی از راه‌های حل مشکل در حوزه تامین انرژی را اعتماد به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: این مشکل قابل حل خواهد بود به شرط اینکه بخواهیم، قطعاً می‌توانیم مشکل را با همکاری همدلی و همراهی به دست متخصصان داخلی حل کنیم. باید بخش خصوصی وارد این عرصه شود و دولت باید به این بخش اعتماد کند و برای آن‌ها امتیاز‌ها و ویژگی‌هایی در نظر بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: می‌خواهیم که شما دغدغه‌ای به جز تولید نداشته باشید. حمایت از تولید و پشتیبانی از آن وظیفه ماست و ما وظیفه داریم در این راه تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در ابتدای این دیدار از تلاش‌ها و حمایت‌های نمایندگان محترم شهر بندرعباس و مجمع نمایندگان استان و دکتر مرادی از صنایع تشکر کرد.

معروفخانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سال ١۴٠٠و حمایت از تولید و مانع زدایی‌ها گفت: ما در فولاد هرمزگان تمام تلاش خود را در جهت رشد و افزایش تولید به کار خواهیم بست. قطعی برق در این مدت به ما خسارات فراوانی وارد نموده است و جبران این خسارات کاری بسیار دشوار است. این در حالی است که این ضرر و زیانی که به ما تحویل شد، در آخر به مصرف کننده نهایی خواهد رسید.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه فولاد هرمزگان گفت: یکی از مشکلات ما کمبود زمین در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس است. ما در حال حاضر با کمبود زمین مواجه هستیم و امیدواریم با حمایت جنابعالی و نمایندگان و دیگر مسئولین استان، این مشکل مرتفع گردد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد در صورتی که زمین مورد نیاز این شرکت تامین شود ما آمادگی داریم تا طرح‌های توسعه خود را در استان اجرا و به سرعت دنبال کنیم تا به اهداف خود برسیم.

معروفخانی تاثیر اجرای طرح‌های توسعه‌ای را برای استان هرمزگان بسیار مثبت دانست و گفت: قطعاً اهداف توسعه ما منجر به رشد و توسعه استان خواهد شد و تمام استان و کشور از این طرح‌های توسعه منتفع خواهند شد.

وی از مرادی خواست که نمایندگان و مقامات استان و در حل مشکلات بر سر راه توسعه فولاد، این شرکت را را یاری کنند و اظهار کرد: از شما می‌خواهیم و مثل همیشه همراه ما باشید تا بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر