بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
درآمدزاترین کالاهای غول فولادسازی اصفهانی را بشناسید؛

درآمدهای سالانه "فولاد مبارکه" به رشد ۱۵۷ درصدی رسید

درآمدهای سالانه
بیشترین نرخ فروش محصولات فولاد مبارکه اصفهان را بخش «محصولات پوشش‌دار» با ۲۶۴،۲۲۵،۵۲۰،۰۰۰ ریال به خود اختصاص داده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۹ درصد افزایش نرخ داشته است.
کد خبر : ۲۴۶۴۹۵

رشد ۱۵۷ درصدی درآمد‌های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۸۹ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال ارائه کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده خود را نیز بالغ‌بر ۲۹۳ هزار میلیارد ریال شناسایی کرده، میزان درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد مبارکه در مردادماه از محل فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

عملکرد ماهانه فولاد مبارکه+بورس نیوز

فولاد مبارکه اصفهان در ۵ ماهه گذشته میزان درآمدی که به ثبت رسانده برابر با ۵۴۰ هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال بوده که بیشترین سهم را در این درآمد حاصل‌شده در مردادماه بوده، همچنین مقدار درآمدی که از محل فروش محصولات حاصل‌شده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۰۸ درصدی را تجربه کرده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "فولاد" در مردادماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمدهای فولاد در مردادماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که فولاد مبارکه اصفهان در مردادماه سال جاری توانسته از خود بر جای گذاشته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد ۱۰۸ درصد رشد بوده و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز شاهد رشد ۱۵۷ درصدی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.


بیشتر بخوانید: "فولاد" با ۵ مهاجم در بورس‌کالا


میزان درآمدهای مردادماه فولاد مبارکه+بورس نیوز

عمده درآمد شناسایی‌شده این شرکت فولادی از بخش «محصولات گرم» به میزان ۴۶ هزار و ۴۰۳ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی را نیز «محصولات سرد» با ۲۷ هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

بیشترین نرخ فروش محصولات فولاد مبارکه اصفهان را بخش «محصولات پوشش‌دار» با ۲۶۴،۲۲۵،۵۲۰،۰۰۰ ریال به خود اختصاص داده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۹ درصد افزایش نرخ داشته، همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز نرخ محصولات پوشش‌دار نزدیک به ۶ درصد افزایش پیداکرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حال فروش
صادرات پرچم فروش را نگه داشت، نه فروش داخلی؛

حال فروش "فخوز" عادی نیست/ زور درآمدزایی‌ها رو به افول

فولاد خوزستان سکته هفته پیش را رد کرد
فروش ۵۶۱ میلیارد تومانی این فولادساز، ثبت شد؛

فولاد خوزستان سکته هفته پیش را رد کرد

فروش فولاد خراسان از کما بازگشت!
این فولادساز باید عرضه‌ها را تقویت کند؛

فروش فولاد خراسان از کما بازگشت!

«گالوانیزه» گران‌ترین محصول
فولاد امیرکبیر کاشان با افزایش درآمد ۱۸ درصدی مواجه بود؛

«گالوانیزه» گران‌ترین محصول "فجر"

ارسال نظر