بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
کشف  ۳۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال از یک کارگاه صنعتی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف ۳۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی روز شنبه در منطقه غرب این شهر خبر داد.
کد خبر : ۲۴۶۵۴۵

رمزارز دیجیتال غیرمجاز+بورس نیوززرمزارز دیجیتال غیرمجاز+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، عادل کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و هم‌چنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند تا با گزارش مردمی و با حضور عوامل پلیس امنیت اقتصادی و جرائم آگاهی، یک مرکز بزرگ استخراج غیرمجاز رمز ارز را شناسایی و کشف کنند.



وی با بیان این‌که در این عملیات موفق، تعداد ۳۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز شناسایی و کشف شد، افزود: طی سال ۹۸ تعداد ۳۲۵۹ دستگاه، در سال ۹۹ تعداد ۳۱۶۳ دستگاه و طی سال جاری نیز ۲۵۰۸ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز توسط برق تبریز کشف و شناسایی شد و مجموع کشفیات تا این لحظه به ۸۹۳۰ دستگاه رسیده است.

کاظمی ادامه داد: فعالیت‌های شناسایی، کشف و جمع‌آوری مراکز رمز ارز طی سال‌های اخیر، منجر به احیای انرژی حدود ۱۸.۸ میلیون کیلووات ساعتی شده است.

کارشناس مسئول رسیدگی به انشعابات غیرمجاز برق تبریز نیز در مورد این عملیات، گفت: با گزارش مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم، دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرمجاز را در یک کارگاه صنعتی در منطقه‌ صنعتی غرب تبریز شناسایی کنیم که فعالیت تولید آن متوقف شده و به عنوان مزرعه‌ استخراج رمز ارز مورد استفاده قرار گرفته بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر