بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
شناسایی ۱۲۰ دستگاه ماینر در سطح شهرستان بوکان
فرمانده سپاه بوکان گفت: در بازرسی از محل مورد نظر این تعداد۶۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر که به صورت فعال و متصل به شبکه برق در حال کار بود، کشف و ضبط شد.
کد خبر : ۲۴۶۵۴۸

ماینر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، حسین جمشیدی،  فرمانده سپاه بوکان اظهار کرد: در بازرسی از محل مورد نظر این تعداد۶۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر که به صورت فعال و متصل به شبکه برق در حال کار بود، کشف و ضبط شد.



وی با بیان اینکه این تعداد ماینر ۳۹ هزار کیلووات در ساعت برق مصرف می‌کنند، ادامه داد: پس از کشف این مکان دستگاه‌های نصب شده به همراه تجهیزات آن جمع آوری و ضبط شد.

فرمانده سپاه بوکان با اشاره به اینکه برخورد با فعالیت ماینر‌ها در این شهرستان همچنان ادامه دارد، گفت: استفاده از شبکه برق و نداشتن مجوز برداشت ارز دیجیتال ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط عوامل نیروی‌های انتظامی و نظامی با هماهنگی‌های قضایی جمع آوری خواهد شد.

 جمشیدی خاطرنشان کرد: پاسداران گمنام امام زمان (عج) تا کنون و در سه عملیات مختلف موفق به کشف و ضبط بیش از ۱۲۰ دستگاه ماینر در سطح شهرستان شده اند.

فرمانده سپاه بوکان با بیان اینکه فعالیت ماینر‌ها سبب افزایش بار مصرف برق و خاموش شدن خط تولید بسیاری از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی شده گفت: دستگاه ماینر مصرف برق بالایی دارد و سودجویان با نصب این دستگاه در کارگاه‌های دور افتاده و متروکه به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر