بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
رئیس برنامه‌ریزی تعمیرات نورد گرم فولاد مبارکه:

تعمیرات سالیانه ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه موفق است

تعمیرات سالیانه ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه موفق است
رئیس برنامه‌ریزی و کنترل نگهداری تعمیرات نورد گرم فولاد مبارکه از اجرای موفق توقف سالیانه در ناحیه نورد گرم این شرکت خبر داد.
کد خبر : ۲۴۶۵۸۶

فولاد مبارکه اصفهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مرتضی رمضانی، رئیس برنامه‌ریزی و کنترل نگهداری تعمیرات نورد گرم فولاد مبارکه اظهار کرد: توقف سالیانه نوردگرم به مدت هفت روز و با بیش از ۲۳ هزار نفر ساعت کار و با همکاری پیمانکاران و سایر واحد‌های سازمان با موفقیت به انجام رسید.



وی افزود: با توجه به اهمیت تولید خط نوردگرم و محدودیت زمانی جهت آماده‌سازی‌های لازم، در کمتر از سه هفته فعالیت‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی با همکاری مجدانه کلیه گروه‌های مرتبط انجام گردید و در نهایت تعمیرات سالانه با انجام موفقیت‌آمیز تمام فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده، طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده به اتمام رسید.

مسعود نصیری، رئیس تعمیرات خط نورد گرم نیز در خصوص این عملیات سالیانه ادامه داد: در توقف سالیانه امسال، همکاران ناحیه نورد گرم با تلاش و همدلی و همکاری صمیمانه پیمانکاران و سایر واحد‌های سازمان موفق به اجرای کامل فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده به‌صورت کاملا ایمن در خط نورد گرم شدند.

وی به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در راستای انجام این توقف سالیانه اشاره کرد و افزود: اصلاح میز‌های هات شارژ کمپ ۳ انبار تختال، انجام فعالیت‌های تعمیراتی اساسی کوره ۴، ماشین‌کاری سکشن‌های ۱DC و ۴DC قسمت نورد مقدماتی، تعمیر مبدل سیستم‌های L۲ و L۳ در قسمت نورد مقدماتی برای اولین بار توسط تیم تعمیرات ناحیه نوردگرم، تعویض یاتاقان سر جلو موتور بالایی قفسه R۳ برای اولین بار، تعویض لاین کنتاکتور‌های قفسه R۱ برای اولین بار و اصلاح کامل بیس قیچی، تعویض شوت قیچی و اصلاح دیواره چاله قیچی قسمت نورد نهایی ازجمله مهم‌ترین اقدامات شده در این زمینه است.

وی تعویض پینیون قفسه‌های F۲ و F۵ نورد نهایی، تعویض هدر اصلی آب ۴bar در قسمت نورد نهایی، اصلاح کانال فلوشینگ قسمت نورد مقدماتی و کلاف پیچ، ماشین‌کاری پینچرول ۲ در قسمت کلاف پیچ، تعمیرات اساسی سکشن‌های خنک‌کاری قسمت کلاف پیچ (ROT)، اصلاح دریچه گیت ثابت هر سه کلاف پیچ و انجام فاز اول پروژه تقسیم شین جرثقیل‌های خط نوردگرم را از دیگر اقدامات مهم در اجرای این توقف عنوان کرد.

نصیری ز حمایت‌های مدیریت عالی و سایر مدیریت‌های سازمان و نیز زحمات بی‌دریغ کلیه همکاران ناحیه نورد گرم و پشتیبانی و سایر نواحی به‌ویژه تعمیرات مرکزی و تعمیرگاه مرکزی و شرکت‌های پیمانکار نوردگرم که در برنامه‌ریزی و اجرای این توقف همکاری نمودند، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه گفت:

سهم ۵ درصدی فولاد مبارکه از تولید ناخالص ملی

ابراز امیدواری برداشته شدن موانع سرمایه‌گذاری در دولت جدید
معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه مطرح کرد؛

ابراز امیدواری برداشته شدن موانع سرمایه‌گذاری در دولت جدید

ارسال نظر