بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
رییس ستاد سمن‌های شهر تهران منصوب شد
بنابر اطلاعات رسیده احمد علوی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و از مدیران با سابقه شهری به عنوان ریاست ستاد توان افزایی و حمایت از سمن‌های شهر تهران منصوب شده است
کد خبر : ۲۴۶۶۰۴

سید احمد علوی+بورس نیوزسید احمد علوی رییس ستاد سمن‌های شهر تهران شد

به گزارش بورس نیوز، سید احمد علوی عضو شورای ششم شهر تهران از سوی این شورا به عنوان رییس ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران انتخاب شد و از هفته آتی کار خود در این مجموعه را آغاز خواهد کرد.

وی که از چهره‌های فهرست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود سال‌ها سابقه فعالیت در حوزه شهری را در کارنامه خود دارد و از مهمترین سوابق علوی می‌توان به مدیرعاملی شرکت نوین عرف، قائم مقامی شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران و معاونت برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران اشاره کرد.

شایان ذکر است پیش از این حجت نظری ریاست ستاد توان افزایی و حمایت از سمن‌های شهر تهران را بر عهده داشت که طی این دوره فعالیت‌هایی نظیر راه اندازی سامانه سمن‌های شهر تهران، تلاش برای تاسیس سمن سرا‌ها و صدور مجوز برای سی بی او‌ها را در کارنامه خود ثبت کرد.

ناگفته نماند نبود بودجه و عدم تامین مالی در دوره پنجم شورای شهر تهران برای ستاد سمن‌ها از جمله عواملی بود که به زعم نظری منجر به کم کاری این ستاد و عدم تغییرات بنیادین در آن شد و به نوعی ارتباط میان ستاد سمن‌ها به عنوان خانه سازمان‌های مردم نهاد با تشکل‌ها به حداقل رسید.

ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران با هدف حمایت، تشویق و پشتیبانی از ایجاد و تشکیل سازمان­های مردم­ نهاد و فعالیت قانونی آن­ها و همچنین پشتیبانی معنوی، حقوقی، تشکیلاتی و مالی از سازمان­‌ها و انجمن‎های مردم­ نهاد تشکیل شده است. افزون بر این ایجاد بانک اطلاعات از سمن­‌های شهر تهران با استفاده از امکانات موجود برای تلاش برای ارتقاء توانمندی، دانش و مهارت‌های سازمان­‌های مردم­ نهاد از جمله دیگر وظایف این مجموعه برشمرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر