بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
وجود نشانه هایی در صعود قیمت پولکادات
افزایش حجم معاملات، هیجان سرمایه‌گذاران برای شرکت در مزایده‌های نزدیک پاراچین و موفقیت KSM، باعث شده سرمایه‌گذاران به DOT به عنوان آلت کوین بعدی که به بالاترین حد قیمتی خود می‌رسد نگاه کنند.
کد خبر : ۲۴۶۶۰۸

 قیمت پولکادات+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، پس از اینکه هارد فورک لندن شبکه اتریوم در حل چالش‌هایی مثل هزینه‌های بالای تراکنش و ازدحام شبکه، بهبود کمی ایجاد کرد، پلتفرم‌های قرارداد هوشمند لایه ۱ سهم خود را از ماه آگوست در بازار افزایش دادند.




یکی از ده پروتکل برتر بازار که حرکت صعودی داشته، اما هنوز مانند رقبای خودش رشد‌های شدید را تجربه نکرده پولکادات است. پولکادات (DOT)، یک پروتکل چند زنجیره‌ای است که بر ایجاد ارتباط بین بلاکچینی تمرکز کرده است.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که پس از کف‌سازی قیمت پولکادات روی ۱۰.۳۶ دلار در ۲۰ جولای، قیمت DOT با افزایش ۲۰۵ درصدی به ۳۱.۷۰ دلار در روز ۳۱ آگوست رسید.
مزایده نزدیک پاراچین آن، اکوسیستم در حال رشد پروژه‌های علاقمند به راه‌اندازی در شبکه پولکادات و افزایش مداوم حجم معاملات روزانه سه دلیل چشم‌انداز صعودی برای DOT است.
مزایده پاراچین پولکادات

یکی از بزرگترین عوامل محرک برای اکوسیستم پولکادات، حراج‌های پاراچین است که در آن پروژه‌ها برای به دست آوردن یکی از اسلات‌های موجود از طریق رای جامعه پولکادات برای راه‌اندازی در شبکه، رقابت می‌کنند.
یک اکوسیستم کامل از پروژه‌ها برای دستیابی به اسلات پاراچین رقابت می‌کنند

یکی دیگر از دلایل قدرت اخیر DOT تعداد زیاد پروژه‌هایی است که علاقه‌مند به دستیابی به اسلات پاراچین و راه‌اندازی روی این شبکه هستند.

افزایش حجم معاملات ۲۴ ساعته

سومین دلیل چشم‌انداز صعودی DOT افزایش حجم معاملات ۲۴ ساعته آن است که در حال حاضر به سطحی رسیده است که از زمان فروش در بازار در اواخر ماه می‌دیده نشده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر