بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
پلیمر آریا ساسول ۵۷ درصد افزایش درآمد‌ سالانه داشت؛

«پلی‌اتیلن سبک صادراتی» محصول درآمدزای "آریا"

«پلی‌اتیلن سبک صادراتی» محصول درآمدزای
میزان درآمد‌های پلیمر آریا ساسول در مردادماه از ۲ بخش فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین میزان درآمد به‌دست‌آمده متعلق به بازار صادراتی با ۱۳ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۶۶۴۲

پلیمر اریا ساسول+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه خود را برابر با ۱۸ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز درآمد‌های این شرکت مبلغی بالغ‌بر بر ۹۱ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال به‌دست‌آمده، میزان سرمایه ثبت‌شده پلیمر آریا ساسول طی این مدت ۹ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه آریا+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "آریا" در مردادماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمد آریا ساسول+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد‌های ثبت‌شده پلیمر آریا ساسول در مردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد را تجربه کرده، همچنین میزان درآمد‌های ارائه‌شده از ابتدای سال تاکنون نیز افزایش ۹۳ درصدی را شاهد بوده است.

میزان درآمد‌های پلیمر آریا ساسول در مردادماه از ۲ بخش فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین میزان درآمد به‌دست‌آمده متعلق به بازار صادراتی با ۱۳ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال بوده است.

عمده‌ترین درآمدی که "آریا" طی این ماه کسب کرده از فروش محصول «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» با ۷ هزار و ۸۱۴ میلیارد ریال بوده و «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین صادراتی» با ۵ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال در جایگاه بعدی ایستاده است.

مقدار فروش محصولات پلیمر آریا ساسول در مردادماه ۸۲.۸۳۸ تن گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۴۳۳.۷۹۸ تن به فروش رسیده، بیشترین فروش آریا در پنجمین‌ماه از سال جاری مربوط به «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» با ۱۳۰.۳۰۳ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۲۸۱.۲۴۱.۴۵۳ ریال گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش قیمت داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کسب درآمد ۲۵.۴۹۱ میلیارد ریالی این روانکار در تیر؛

"آریا ساسول" و رشد درآمد ۱۰۵درصدی/ افزایش درآمدهای ماهانه به ۸۷درصد رسید

روند افزایش سودآوری
سود ۱۱۰ هزار میلیارد ریالی این شرکت پلیمری در سال گذشته؛

روند افزایش سودآوری "آریا" در ۴ فصل گذشته

درآمدهای این شرکت پلیمری بر مدار «فروش های صادراتی»؛

۲۲۰ دلار کف نرخ خوراک اتان "آریا"

مدیرعامل آریا ساسول از یک واحد جدید خبر داد:

احداث واحد ۳۰۰ هزارتنی پلی اتیلن 

ارسال نظر