بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
جزئیات عرضه اولیه
علی اکبری: مجوز افزایش سرمایه شرکت از یک میلیارد تومان به ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان صادر شده است.
کد خبر : ۲۴۶۷۹۰

مدیرعامل تجلی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مرتضی علی اکبری، مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات درخصوص افزایش سرمایه اظهار کرد: مجوز افزایش سرمایه شرکت از یک میلیارد تومان به ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان صادر شده است.



وی افزود: شرکت‌های پروژه‌محور با شرکت‌های تولیدی در تامین مالی متفاوت هستند و شرکت‌های پروژه‌محور نمی‌توانند سرمایه را صرف هزینه‌های مالی کنند.

علی اکبری ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و چادرملو بهترین پروژه‌های خود را در قالب این شرکت به بورس می‌آورند.

مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات درخصوص پروژه‌های این شرکت بیان کرد: پروژه‌های ما از ۶ ماه تا دو سال و نیم آینده به بهره برداری خواهند رسید و بهترین پروژه‌هایی که دارای IRR مناسب بوده و در زنجیره فولاد قرار دارد، در این شرکت وجود دارد که مواد اولیه آن هم در خود همین زنجیره تامین می‌شود و می‌تواند توجیه این پروژه‌ها را به مراتب افزایش دهد.

علی اکبری گفت: روشی که ما برای تامین مالی این پروژه انتخاب کرده ایم با روش‌های قبلی متفاوت است، همانطور که می دانیم یک شرکت پروژه محور با یک شرکت تولیدی که یک پروژه هم اجرا می کند، فرق دارد. ما سعی کرده ایم وجوه خود را از طریق افزایش سرمایه به دست بیاوریم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه سهام «تجلی» نزدیک است
اعلام جزئیات بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بازار سرمایه ایران؛

عرضه سهام «تجلی» نزدیک است

با برگزاری مجمع فوق العاده شرکت تجلی؛

"تجلی" درباره افزایش سرمایه تصمیم می گیرد

ارسال نظر