بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
تلاش بیت کوین برای شکستن مرز ۵۰ هزار دلار
بیت کوین بیش از ۱۰ روز است که در تلاش برای شکستن مرز ۵۰.۰۰۰ دلار است. با این حال، در ۲ سپتامبر، این رمزارز برتر برای مدت کوتاهی از نقطه عطف خود فراتر رفت و موج‌های مثبتی را در بازار ایجاد کرد.
کد خبر : ۲۴۶۷۹۹

بیت کوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بیت کوین بیش از ۱۰ روز است که در تلاش برای شکستن مرز ۵۰.۰۰۰ دلار است. با این حال، در ۲ سپتامبر، این رمزارز برتر برای مدت کوتاهی از نقطه عطف خود فراتر رفت و موج‌های مثبتی را در بازار ایجاد کرد.



از آنجا که بیت کوین اغلب به صورت دوره‌ای رفتار می‌کند، نگاهی به روند‌های ماهانه ماه سپتامبر می‌تواند الگو‌های قیمت را نشان دهد، که به نوبه خود می‌تواند چشم‌انداز ماه آینده را کمی روشن کند.

از لحاظ تاریخی، ماه سپتامبر یکی از کم رنگ‌ترین ماه‌ها برای بیت کوین بوده است.

با نگاهی به داده‌های ماهانه قیمت از سال ۲۰۱۳، مشخص می‌شود که این توکن در دو سپتامبر در این هشت سال، یکبار در سال ۲۰۱۵ و بار دیگر در سال ۲۰۱۶، حداکثر ۶ درصد سود مثبت داشته، که می‌توان آن را تقریبا ثابت دانست.

پیت هومیستون (Pete Humiston)، مدیر بخش تحقیقات صرافی کراکن (Kraken) به Cointelegraph درباره این که این روند می‌تواند برای امسال چه معنا داشته باشد، گفت:سپتامبر از نظر تاریخی بدترین ماه برای بیت کوین است. بیت کوین در حدود سه هفته گذشته در حدود قیمت ۵۰، ۰۰۰ دلار در حال نوسان بوده است. اگر بیت کوین بتواند از این نقطه عطف مهم روانی عبور کند، می‌تواند علاقه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند و جرقه حرکت آن به سمت ۶۰، ۰۰۰ دلار می‌خورد.

در حقیقت، بیت کوین در چهار ماه سپتامبر از پنج سال گذشته قرمز رنگ بوده است. با این حال، قیمت ۵۰، ۰۰۰ دلار یکی از سطوح مهم مقاومت برای این رمزارز محسوب می‌شود، زیرا این مانع فقط چند روز پس از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد که این شرکت در ۸ فوریه ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است، به طور هیجانی شکسته شد.

PlanB کاربر توییتر با یکی از دقیق‌ترین مدل‌های کمی سعی در ارزیابی و پیش‌بینی قیمت بیت کوین دارد. بر اساس این مدل، قیمت بیت کوین برای فراتر رفتن از مرز ۱۰۰.۰۰۰دلار آماده است. البته قیمت بیت کوین از خط روند کلی این مدل منحرف شده است، اما این اولین بار نیست که بیت کوین از این خط روند منحرف می‌شود، اما مجدد دوباره به این روند بازگشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر