بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
شرکت صنعتی نیرومحرکه در مردادماه ۲۲ درصد کاهش درامد ماهانه داشت؛

"خمحرکه" نظاره گر روند نزولی کسب درآمدها

بیشترین میزان درآمدی که خمحرکه طی این ماه به دست آورده از فروش محصول «گیربکس پژو ۴۰۵» بوده و محصول بعدی نیز «گیربکس رانا» بوده است.
کد خبر : ۲۴۶۸۶۸

نیرو محرکه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعتی نیرومحرکه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۹۲۶ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مقدار درآمد‌ها مبلغی بالغ‌بر ۶ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال گزارش‌شده، همچنین خمحرکه میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۵.۷۳۴ میلیارد ریال ارائه کرده است.

عملکرد ماهانه خمحرکه+بورس نیوز

درآمد‌های حاصل‌شده خمحرکه در مردادماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمد صنعتی نیرو محرکه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت صنعتی نیرومحرکه در مردادماه سال جاری با کاهش درآمد ۲۲ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز ۱۱ درصد رشد داشته، همچنین میزان درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز ۲۶ درصد رشد را در پی داشته است.


بیشتر بخوانید: افزایش ۲۹ درصدی قیمت چرخ‌دنده‌های تیبا در "خمحرکه"


بیشترین میزان درآمدی که خمحرکه طی این ماه به دست آورده از فروش محصول «گیربکس پژو ۴۰۵» با ۳۶۹ میلیارد ریال بوده و محصول بعدی نیز «گیربکس رانا» با ۲۷۶ میلیارد ریال بوده است.

مقدار فروش محصولات شرکت صنعتی نیرومحرکه

بر اساس این گزارش انجام‌شده، خمحرکه در مردادماه ۳۲.۶۰۲ دستگاه به فروش رسانده که در مقایسه با ماه گذشته ۲۱ درصد کاهش پیداکرده و نسبت به سال گذشته نیز با کاهش فروش ۱۵ درصدی مواجه بوده است.

پرفروش‌ترین محصول خمحرکه در مردادماه «گیربکس پژو ۴۰۵» با ۱۳.۲۲۷ دستگاه بوده که با نرخ ۲۷.۹۱۰.۰۳۳ ریال به فروش رسیده که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش نرخ را به همراه داشته، همچنین «گیربکس رانا» نیز در جایگاه بعدی با ۱۱.۴۶۴ دستگاه فروش رفته قرارگرفته، گران‌ترین محصول به فروش رفته خمحرکه مربوط به محصول «گیربکس R ۲» با نرخ فروش ۲۷.۷۷۸.۸۰۳ ریال گزارش‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کسب درآمد ۳.۱۵۰ میلیارد ریالی "خمحرکه" در ۳ ماهه گذشته؛

"خمحرکه" به روند صعودی بازگشت

عملکرد ماهانه صنعتی نیرو محرکه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰؛

"گیربکس" فروش‌ "خمحرکه" را راه انداخت

چگونه پیش‌بینی "بورس‌نیوز" در خصوص لغو پذیرش این شرکت محقق شد:

نگاهی به "تمحرکه"، سهمی که لغو پذیرش شد

ارزش‌گذاری کارشناسان خالی از لطف نبود؛

بررسی دلایل تامین‌مالی "خمحرکه"

ارسال نظر