بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
فولاد آلیازی یزد در مردادماه با کاهش فروش ۳۰ درصدی روبه‌رو بود؛

افزایش درآمدهای "فولای" در گرو افزایش نرخ محصولات

افزایش درآمدهای
بیشترین درآمدی که توسط این شرکت فولادی طی این ماه به‌دست‌آمده در اختیار «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با ۲۳۹.۵۳۳ میلیون ریال بوده و «محصولات تمام کاری شده» نیز در رتبه بعدی قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۴۶۹۶۹

فولاد آلیاژی یزد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد آلیاژی یزد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را که از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمده برابر با ۳۶۹ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز درآمدی بالغ‌بر ۲ هزار و ۸۰ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین سرمایه ثبت شده این شرکت ۲۶۸ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

 

درآمد‌های شناسایی‌شده فولای در مردادماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمدهای فولای+بورس نیوز

بر پایه این گزارش اعلام‎شده، شرکت فولاد آلیاژی یزد در مردادماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با رشد درآمد ۱۰ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده، همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی شناسایی‌کرده ۷۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشترین درآمدی که توسط این شرکت فولادی طی این ماه به‌دست‌آمده در اختیار «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با ۲۳۹.۵۳۳ میلیون ریال بوده و «محصولات تمام کاری شده» نیز در رتبه بعدی قرار گرفته است.

فروش محصولات فولاد آلیاژی یزد در مردادماه

روند فروش محصولات فولای در مردادماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، فولای در مردادماه توانسته ۱.۲۷۶ تن از محصولات تولیدی خود را به فروش برساند که عمده‌ترین فروش را در بخش «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با ۸۲۱ تن مشاهده می‌کنیم، همچنین مقدار فروش که فولای در مردادماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۹ درصد کاهش فروش را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد سیر نزولی را در پیش داشته است.

گران‌ترین محصول فروش رفته فولای در مردادماه مربوط به «محصولات تمام کاری شده» با ۳۱۳.۰۳۶.۶۷۵ ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۵ درصد افزایش نرخ را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خط صعودی درآمدزایی
درآمد ماهانه و ریزشی به میزان ۴۸درصد از این فولادی ثبت شد؛

خط صعودی درآمدزایی "فولای"، شکست

سود‌های اعلامی با قیمت‌های کنونی سهم همخوانی ندارد؛

"فولای" و ثبت تعدیل مثبت سودآوری

رشد هفتگی ارزش سهام شرکت‌های معدنی بررسی شد؛

پرواز کامودیتی‌ها به ارزش ۲۳.۱درصد ارزش بورس

بورس نیوز گزارش می‌دهد:

برگزاری مزایده‌ای در فولای 

ارسال نظر