بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کارگزاری حافظ بعد از انتشار اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی (سمات) امکان احراز هویت سجام به صورت رایگان را در قالب طرحی به نام «سجامی شو» برای همگان فعال کرده است.
کد خبر : ۲۴۶۹۷۲

در کارگزاری حافظ، سریع و رایگان سجامی شو!

به گزارش بورس نیوز، کارگزاری حافظ بعد از انتشار اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی (سمات) امکان احراز هویت سجام به صورت رایگان را در قالب طرحی به نام «سجامی شو» برای همگان فعال کرده است.

به این ترتیب همه افرادی که تاکنون عضو سجام نشده‌اند، می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه سجام، برای احراز هویت خود به سایت کارگزاری حافظ مراجعه کنند و به صورت آنلاین و غیرحضوری، احراز هویتشان را به سهولت و بدون پرداخت هیچ‌گونه مبلغی انجام دهند.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اخیرا ضرب‌العجلی برای سجامی شدن فعالان بازار سرمایه اعلام کرده است. پیرو این اعلامیه کلیه فعالان بازار سرمایه و بورس باید تا تاریخ ۱۰ مهر برحسب طبقه‌بندی سنی که اعلام شده، نسبت به سجامی شدن و احراز هویت خود اقدام کنند تا امکان انجام معاملات و فعالیتشان در بورس مسدود نشود.

با طرح سجامی شو کارگزاری حافظ همه فعالان بازار سرمایه یا علاقه‌مندان به حضور در این بازار که تاکنون سجامی نشده‌اند، می‌توانند به راحتی سجامی شدن خود را تکمیل کنند و به این ترتیب از توقف فعالیت کد بورسی خود جلوگیری به عمل آورند.

محمدصادق طاهری، مدیرعامل کارگزاری حافظ، با اشاره به ضرورت تسهیل فرایند سجامی شدن، این اقدام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی را اقدامی لازم و ضروری برای یکپارچه‌سازی اطلاعات فعالان دانست و گفت: «ما در کارگزاری حافظ همواره تلاش کردیم همراه خوبی برای سرمایه‌گذاران باشیم، در این راستا طرح سجامی شو را برای تسهیل فرایند سجامی شدن در بازه ضرب‌العجل تعیین شده از سوی سازمان در نظر گرفتیم و امیدواریم بتوانیم همچون گذشته با این طرح حامی خوبی برای فعالان بازار سرمایه باشیم.»

برای عضویت در سجام، در طرح الزام سجامی شدن سامانه سپرده‌گذاری مرکزی، سه اولویت‌بندی در نظر گرفته شده است:

  • اولویت اول: افراد بین ۱۸ تا ۶۵ سال - تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰
    - اولویت دوم: افراد ۶۵ سال به بالا - تا تاریخ ۳۰ شهریور
    - اولویت سوم: افراد زیر ۱۸ سال - تا تاریخ ۱۰ مهر ماه

چرا عضویت در سجام ضروری است؟

سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان یا سجام با هدف یکپارچه‌سازی اطلاعات اعضای بورس و اجرای قانون مبارزه با پولشویی و قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم و در چارچوب قوانین محرمانگی اطلاعات اعلامی اشخاص تاسیس شده است. افراد با عضویت در این سامانه می‌توانند بدون نیاز به پر کردن مکرر اطلاعات از کلیه خدمات بازار سرمایه استفاده کنند و به آن دسترسی داشته باشند.
از دیگر مزایای سجامی شدن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• دریافت تمامی خدمات بازار سرمایه
• با تغییر کارگزار احتیاجی به احراز هویت مجدد نیست.
• با سجامی شدن، سود سهام شخص مستقیم به حساب او واریز خواهد شد.
• تغییرات مشخصات پروفایل اعم از آدرس، شماره موبایل و ... به صورت یکپارچه قابل اصلاح و به روزرسانی است.
• مشاهده کلیه سوابق سود مجامع و سهام‌های پرتفوی (فارغ از کارگزار ناظر و بازه زمانی) در پنل یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه.

مراحل تکمیل فرایند سجام در طرح سجامی شو کارگزاری حافظ

کلیه افراد برای سجامی شدن باید مراحل زیر را طی کنند. نکته مهم این است که اگر هر یک از مراحل از قبل انجام شده باشد دیگر نیاز به تکرار آن نیست.

مرحله اول: ثبت‌نام اولیه در سامانه سجام (sejam.ir) و دریافت کد ۱۰ رقمی

مرحله دوم: احراز هویت رایگان در سامانه حافظ (ehraz.hafezbroker.ir)

مرحله سوم: ثبت‌نام در کارگزاری حافظ و دریافت مزایای کمپین سجامی‌شو (reg.hafezbroker.ir)

مزایای احراز هویت رایگان سجام در کارگزاری حافظ

فعالان و علاقه‌مندان بازار سرمایه، با احراز هویت سجام در کارگزاری حافظ در طرح سجامی شو می‌توانند از مزایای زیر در حین ضرب‌العجل اعلام شده برای سجامی شدن استفاده کنند:

۱- امکان برخورداری از احراز هویت آنلاین و کاملا رایگان

۲- برخورداری از ۲۰۰ امتیاز باشگاه مشتریان کارگزاری حافظ

۳- برخورداری از حق خرید یک عرضه اولیه رایگان از کارگزاری حافظ

۴- برخورداری از یکی از جذاب‌ترین تخفیف‌های کارمزد معاملاتی

۵- دریافت اعتبار معاملاتی بدون از بین رفتن امتیازات عضویت باشگاه مشتریان

کلیه فعالان بازار سرمایه برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از مزایای احراز هویت آنلاین سجام کارگزاری حافظ می‌توانند به سایت کارگزاری حافظ به آدرس hafezbroker.ir/landing مراجعه کنند و یا برای کسب راهنمایی با شماره کارگزاری ۸۳۳۲۱۰۰۰، ۰۲۱-تماس بگیرند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر