بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
ضبط و جمع آوری ۳۰ دستگاه رمزارز غیرمجاز در گیلان
فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت:اقلام قاچاق شامل دارو ، سوخت، چوب و ۳۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیر قانونی (بیت کوین) در این شهرستان کشف شده است.
کد خبر : ۲۴۶۹۸۵

ماینر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سید مهدی نجفی پور، فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه با اشاره به کشف ۴۰۱ قلم داروی قاچاق در این منطقه اظهار کرد: این تعداد داروی قاچاق از یک مغازه واقع در شهر آستانه اشرفیه کشف و یک متهم ۳۹ ساله نیز در این رابطه دستگیر شده است.



وی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر تعداد ۳۰ دستگاه غیر قانونی استخراج بیت کوین در منطقه شهر آستانه اشرفیه کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شده است.

نجفی پور ادامه داد: همچنین طی چند روز گذشته یک باند ۴ نفره سارقان قطعات خودرو که تعداد ۳ نفر از اعضاء آن سارق و یک نفر دیگر مال خر بودند در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه به کشف بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت (نفت) قاچاق در این منطقه اشاره و افزود: ماموران نیروی انتظامی منطقه همچنین چند سارق سیم و کابل را نیز در حین ارتکاب جرم دستگیر کرده اند که از آنان ۳۵ کیلوگرم سیم مسی و ۵۰ کیلوگرم کابل برق و تعدادی ابزار آلات کشف و ضبط شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر