بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
فروش سالانه
درآمد‌های ثبت‌شده نفت ایرانول در مردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد ۶۴ درصدی مواجه بود.
کد خبر : ۲۴۷۰۴۱

نفت ایرانول+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت ایرانول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک ماهه را برابر با ۵ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال اعلام کرده و توانسته مقدار درآمد شناسایی‌شده خود در سال مالی گذشته را مبلغی بالغ‌بر ۲۷ هزار و ۶۵۷ میلیارد ریال به ثبت برساند و مقدار سرمایه طی این دوره ۲ هزار میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه شرانل+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "شرانل"

روند درآمدهای شرانل تا مردادماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد‌های ثبت‌شده نفت ایرانول در مردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با ماه گذشته نیز شاهد رشد ۵ درصدی درآمد‌های خود برای دومین ماه متوالی بوده، همچنین طی این دوره یک‌ماهه درآمد‌های "شرانل" از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که سهم بازار داخلی برابر با ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: فروش "شرانل" روند صعودی گرفت


بیشترین میزان درآمد نفت ایرانول در مردادماه ۱۴۰۰ در اختیار «روغن‌موتور دیزلی» با یک هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن بخش «روغن‌موتور بنزینی» با ۸۹۴ میلیارد ریال بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده را به خود اختصاص داده است.

گران‌ترین محصول نفت ایرانول در مردادماه در اختیار محصول «گریس» با ۴۵۱.۱۶۶.۶۶۷ ریال بوده که افزایش نرخ ۱۳۸ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

مقدار فروش محصولات "شرانل" در مردادماه ۱۴۰۰

فروش محصولات نفت ایرانول+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت نفت ایرانول در مردادماه سال جاری میزان فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره را برابر با ۴۰.۹۲۲ مترمکعب اعلام کرده که نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد کاهش فروش را شاهد بوده، همچنین بیشترین محصول فروش رفته نفت ایرانول متعلق به «سایر محصولات» با ۹.۰۹۶ مترمکعب بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش
رشد ۷۳درصدی درآمد‌های این روانکار ثبت شد؛

فروش "شرانل" روند صعودی گرفت

آیا تغییرات احتمالی نرخ دلار معادلات سودآوری را برهم میزند؟

"شرانل" و پایانی خوش در سال ۱۳۹۹

رشد ۸۱درصدی فروش
فروردینی که برای این روانکار واقعا بهار بود؛

رشد ۸۱درصدی فروش "شرانل"

صعود شارپی درآمدهای
عملکرد نفت ایرانول در اسفندماه ۹۹ بررسی شد؛

صعود شارپی درآمدهای "شرانل"/ افزایش درآمد ۱۴۳ درصدی "شرانل"

ارسال نظر