بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
نقش صادرات در درآمد‌زایی‌ها پیدا شد؛

بازگشت درآمدهای "شسپا" به روند صعودی

بازگشت درآمدهای
بیشترین میزان درآمد نفت سپاهان در پنجمین ماه از سال مالی جاری در اختیار «روغن‌پایه (صادراتی)» با ۴ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۷۱۷۵

نفت سپاهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت سپاهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک ماهه را برابر با ۱۱ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال اعلام کرده و توانسته مقدار درآمد شناسایی‌شده خود را از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه مبلغی بالغ‌بر ۴۹ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال به ثبت برساند و مقدار سرمایه طی این دوره را ۵۶ هزار میلیارد ریال گزارش کند.

عملکرد ماهانه شسپا+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "شسپا"

نفت سپاهان درآمدهای+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمد‌های ثبت‌شده نفت سپاهان در مردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد ۱۴۸ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با ماه گذشته نیز ۲۰ درصد رشد را شاهد بوده، همچنین طی این دوره یک‌ماهه درآمد‌های "شسپا" از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که سهم بازار داخلی برابر با ۵ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: افزایش درآمد چشمگیر ۱۴۸ درصدی "شسپا"


بیشترین میزان درآمد نفت سپاهان در پنجمین ماه از سال مالی جاری در اختیار «روغن‌پایه (صادراتی)» با ۴ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن بخش «روغن‌های فرآیند (صادراتی)» با یک هزار و ۵۹۴ میلیارد ریال بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده را به خود اختصاص داده‌اند.

مقدار فروش محصولات "شسپا" در مردادماه ۱۴۰۰

روند فروش محصولات شسپا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت نفت سپاهان در مردادماه سال جاری میزان فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره را برابر با ۶۷.۱۰۲ مترمکعب اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد افزایش فروش را شاهد بوده، همچنین بیشترین محصول فروش رفته نفت سپاهان «روغن‌های فرآیند (صادراتی)» با ۲۱.۳۷۱ تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد چشمگیر ۱۴۸ درصدی
سهامداران امیدوار به روند رو به رشد درآمدها؛

افزایش درآمد چشمگیر ۱۴۸ درصدی "شسپا"

دُم گعده بی‌سوادی اینگونه بیرون می‌زند!

آیا مدیران "سازمان حمایت" سواد خواندن صورت‌ مالی دارند

بررسی آمارهایی که از سوی این روانکار، ارائه شد؛

"شسپا" با ۴درصد کاهش فروش دست و پنجه نرم می‌کند

ارسال نظر