بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
نسخه‌های مردادماه این داروساز بررسی شد؛

رشد ۳۹درصدی درآمدهای "دابور"

رشد ۳۹درصدی درآمدهای
عمده‌ترین درآمد حاصل‌‎شده طی این دوره در اختیار «قرص و دراژه و کپسول» با ۳۹۹ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول برابر با ۳.۸۲۲.۵۱۳ ریال گزارش‌شده است.
کد خبر : ۲۴۷۲۰۹

داروسازی ابوریحان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت داروسازی ابوریحان طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان مردادماه سال ۱۴۰۰، معادل ۸۰۶ میلیارد ریال از محصولات خود را به فروش رساند.

 «دابور» طی عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ سرمایه ثبت‌شده خود را ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مبلغ ۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال درآمد فروش داشته است.

عملکرد ماهانه دابور در مردادماه+بورس نیوز

میزان درآمد شناسایی‌شده "دابور"

روند کسب درآمدهای دابور+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که داروسازی ابوریحان در مردادماه سال جاری از خود بر جای گذاشت، نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۳۹درصد افزایش‌ را مشاهده کرد ضمن آنکه درآمد عملیاتی شناسایی‌شده تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه اعلام کرده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۶درصد رشد را شاهد بوده است.

شرکت داروسازی ابوریحان در مردادماه سال جاری بیشترین میزان درآمد را از بخش فروش محصولات در بازار داخلی با ۸۵۷ میلیارد ریال در اختیار داشته است.


بیشتر بخوانید: "دابور" و ادامه صف فروش ۷۵ روزه


بیشترین درآمد حاصل‌‎شده طی این دوره در اختیار «قرص و دراژه و کپسول» با ۳۹۹ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول برابر با ۳.۸۲۲.۵۱۳ ریال گزارش‌شده است.

میزان فروش محصولات "دابور"

روند فروش محصولات داروسازی ابوریحان+بورس نیوز

شرکت داروسازی ابوریحان در پایان مردادماه سال ۱۴۰۰، میزان فروش ماهانه خود را طی این دوره برابر با ۱۱۸.۶۰۱ هزار عدد گزارش کرده که این عدد نسبت به ماه گذشته با کاهش ۲۰ درصدی روبه‌رو بود.

بر همین اساس باید اشاره شود که از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز فروش محصولات دارویی این شرکت بالغ‌بر ۶۰۷.۸۴۰ هزار عدد بوده که در مقایسه با سال گذشته با اُفتی ۲۴ درصدی همراه شده و همچنین بیشترین میزان فروش محصولات دارویی این شرکت از بخش «قرص و دراژه و کپسول» بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش نرخ‌های فروش و تعدیل مثبت ۶۹ درصدی سود خالص؛

"دابور" و ادامه صف فروش ۷۵ روزه

سیر نزولی فروش محصولات
فروش این داروساز کاهش ۱۵درصدی را تجربه کرد؛

سیر نزولی فروش محصولات "دابور"

نگاهی به صورت‌های مالی ۶ماهه حسابرسی شده این هلدینگ دارویی؛

انتظارات از سهم " وپخش" با بیش از ۱۲.۴۰۰ تومان قیمت بالاست

تحقق سودی جذاب در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹؛

دوپینگ "دابور " با قرص‌هایی طلایی

ارسال نظر